- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni)
Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni)
Documentele procedurii de achiziție
-
Invitaţie de participare
13.06.2022 11:17:32
14.06.2022 06:43
Răspuns la clarificare: Având în vedere categoria, statutul și importanța obiectului supus reparației, s-a stabilit un cuantum al Garanției de bună execuție de 15% din valoarea contractului. Luând în considerare că contractul va fi multianual (2 ani), Garanția va fi depusă reieșind din suma contractului pe anul respectiv. Totodată, comunicăm că după desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
14.06.2022 06:45
Răspuns la clarificare: După desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
13.06.2022 20:59
Răspuns la clarificare: Raportul financiar urmează a fi prezentat pentru ultimul an de activitate disponibil. În cazul în care este prezent pentru anul 2021, se prezintă acesta, în caz contrar cel pentru anul 2020.
15.06.2022 17:01
Răspuns la clarificare: Valoarea lucrărilor a fost estimată conform prețurilor medii de piață.
15.06.2022 17:41
Răspuns la clarificare: În anunțul de participare este prevăzut, că valoarea lucrărilor conform contractului va fi apreciată pentru fiecare an bugetar. Anul bugetar 2022 – 30% și Anul bugetar 2023 – 70%.
16.06.2022 14:43
Răspuns la clarificare: Pentru resursa Cornier din aluminiu l = 3m, se include 540 m.
16.06.2022 14:43
Răspuns la clarificare: Pentru resursa Cornier din aluminiu l = 3m, se include 540 m.
17.06.2022 11:24
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractanta oferă răspunsuri și detalii la fiecare neclaritate apărută. Astfel, nu ezitați să solicitați detalii tehnice la resursele și pozițiile din Lista cantităților de lucrări.
17.06.2022 15:43
Răspuns la clarificare: Conform Proiectului de execuție, dimensiunea teracotei placată la Soclu va fi de 300 x 300mm.
18.06.2022 16:59
Răspuns la clarificare: 0.01 m3, reprezinta volumul total de scinduri brute de rasinoase.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA13.06.2022 11:17:32 - 23.06.2022 08:30:00
23.06.2022 08:30:00 - 04.07.2022 08:00:00