- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești
Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini
Documentele procedurii de achiziție
Anunt/invitatie de participare la procedura de achizitie
Invitaţie de participare
09.06.2022 14:18:34
Caiet de sarcini/borderoul cu lucrari
Specificații tehnice
09.06.2022 14:18:34
Documentatia standart pentru lucrari
Documentaţie de atribuire
09.06.2022 14:18:34
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
Documentaţie de atribuire
09.06.2022 14:18:34
10.06.2022 08:35
Răspuns la clarificare: Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări; Totodata conform pct. 19 din anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta forma de garantie de buna executie - rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, în cuantum de 10% din valoarea contractului atribuit.
13.06.2022 10:11
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractanta nu are deschis cont IBAN privind garantiile pentru oferta.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA09.06.2022 14:18:34 - 20.06.2022 09:00:00
20.06.2022 09:00:00 - 30.06.2022 09:00:00