- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Echipament medical
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Masă pentru operații cu 5 secții
Masă pentru operații cu 5 secții pentru operații generale ortopedice Conform specificațiilor tehnice
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.06.2022 10:41:39 Până la 30.12.2023 11:41:39
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.05.2022 14:00:00
Denumirea lotului : Sistem radiodiagnostic cu braț C
Sistem radiodiagnostic cu braț C, destinat pentru efectuarea examinărilor radiodiagnostice în timpul intervențiilor chirurgicale Conform specificațiilor tehnice
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.06.2022 10:43:29 Până la 30.12.2023 11:43:29
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.05.2022 14:18:30
Denumirea lotului : Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie
Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie, pentru investigarea și tratamentul căilor gastrice Conform specificațiilor tehnice
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.06.2022 10:44:57 Până la 30.12.2023 11:44:57
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.05.2022 14:37:00
Denumirea lotului : Set pentru laparascopie
Set pentru laparascopie, pentru vizualizare și intervenții Conform specificațiilor tehnice
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.06.2022 10:47:03 Până la 30.12.2023 11:47:03
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.05.2022 14:55:30
Denumirea lotului : Ecograf multidisciplinar staționar
Ecograf multidisciplinar staționar Conform specificațiilor tehnice
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.06.2022 10:48:09 Până la 30.12.2023 11:48:09
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 23.05.2022 15:14:00
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare
Invitaţie de participare
26.04.2022 10:48:36
Documentația standart
Documentaţie de atribuire
26.04.2022 10:48:36
27.04.2022 11:33
Răspuns la clarificare: Bună ziua, specificația tehnică o găsiți atașată la fiecare lot în parte.
27.04.2022 11:39
Răspuns la clarificare: Bună ziua, pentru anul în curs autoritatea contractantă dispune de surse financiare parțiale (50% din suma estimativă), și anume 3 000,0 mii lei sau 3 000 000 lei, și dovada alocării surselor financiare pentru achitarea restanței în anul 2023.
27.04.2022 11:41
Răspuns la clarificare: Bună ziua, suntem în imposibilitatea de a face astfel de modificări, deoarece nu dispune de întreaga sumă pentru achitarea integrală.
28.04.2022 08:24
Răspuns la clarificare: Bună ziua, solicitarea d-voastră a fost satisfăcută.
01.05.2022 12:02
Răspuns la clarificare: Bună ziua, condițiile sunt egale pentru orice contract atribuit, sub forma 50% din valoare contractului se va achita în anul curent, și restanța în anul 2023.
10.05.2022 11:16
Răspuns la clarificare: Bună ziua, reieșind din faptul că masa de operație este cu 5 secții, fiecare secție își are salteaua sa, din acest motiv se solicită ca fiecare secție să fie cu saltea de aceași grosime.
10.05.2022 11:18
Răspuns la clarificare: Bună ziua, suportul pentru mîină urmează să fie prezent cu curea pentru poziționarea mîinei, mișcările suportului lateral sus /jos pot fi controlate manual, nu este necesar motorizarea mișcărilor.
12.05.2022 11:08
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:08
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:09
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:09
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA26.04.2022 10:48:36 - 12.05.2022 11:18:31
12.05.2022 11:18:31 - 20.05.2022 11:18:31