- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație și întreținere a drumurilor publice locale de interes raional din raionul Strășeni în anul 2022
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație și întreținere a drumurilor publice locale de interes raional din raionul Strășeni în anul 2022
Conform caietului de sarcini anexat la procedură
Documentele procedurii de achiziție
-
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Reconstrucția podului rutier amplasat pe drumul public local de interes rational L 407 R25 – drum de access pre s. Dolna (podet cadru 2.5x2.0m)
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Reabilitarea si modernizarea drumului public local de interes raional L 416 Bucovat - Galesti - Zubresti cu imbracaminte rutiera din beton asfaltic
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Reparatia drumului public local de interes raional L 416 Bucovat - Galesti - Zubresti (sector in s. Zubresti)
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Reparatia drumului public local de interes raional L 409 G81 - Radeni – Draguseni
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Reparatia drumului public local de interes raional L 409 G81 - Radeni – Draguseni
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Întreținerea drumurilor publice locale de interes raional pe timp de primăvara, vara, toamnă 2022
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:46:19
Renovarea drumului public regional G70 - Straseni - Scoreni - Danceni - R3
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:48:43
Întreținerea drumurilor publice locale de interes raional pe timp de primăvara, vara, toamnă 2022
Documentaţie de atribuire
15.04.2022 08:51:29
18.04.2022 15:53
Răspuns la clarificare: Dacă nu aveți manualul calității înregistrat sau coordonat cu Agenția de Supraveghere Tehnică, puteți prezenta manualul calității actualizat de către administrația firmei în caz că aveți careva schimbări noi în tehnologia executării lucrărilor sau în sistemul de asigurare a calității.
18.04.2022 15:54
Răspuns la clarificare: Trebuie să prezentați extras din contul bancar care demonstrează că la momentul depunerii ofertei în SIA ,,RSAP” pe contul bancar aveți suma respectivă solicitată de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
18.04.2022 15:57
Răspuns la clarificare: Ofertantul trebuie să prezinte informații despre furnizorii de materiale, contracte de cumpărare-vînzare și Certificate de conformitate a principalelor materiale, care conform proiectului de execuție și devizului de cheltuieli vor fi aplicate, prezentate în copii, semnate și ștampilate de către ofertant: 8.4.1 pentru beton asfaltic. 8.4.2 pentru beton din ciment. 8.4.3 pentru piatră de bordură. 8.4.4 pentru piatră spartă. 8.4.5 pentru elementele prefabricate pentru poduri. Examinați atent lista de cantități publicată și veți găsi răspuns la întrebarea dumneavoastră. Totodată, dacă aveți intenția de a participa la concursul respectiv și pentru a prezenta o ofertă calificată, pentru claritate mai detaliată despre lucrările supuse achiziționării, vă recomandăm să vă prezentați pe data de 22.04.2022 ora 10:00 la Consiliul raional Strășeni, str. Mihai Eminescu,28, mun. Strășeni pentru a vă prezenta proiectul de execuție și respectiv vizitarea șantierelor. Pentru planificarea deplasării la șantier a specialiștilor Consiliului raional rugăm să ne înștiințați din timp la tel. 023727904; 023722489.
18.04.2022 15:57
Răspuns la clarificare: Din punct de vedere tehnic nu putem publica proiectul. Pentru o claritate mai detaliată despre lucrările supuse achiziționării vă invităm pe data de 22.04.2022 ora 10:00 la Consiliul raional Strășeni, str. Mihai Eminescu,28, mun. Strășeni pentru a vă prezenta proiectul de execuție și respectiv vizitarea șantierelor. Pentru planificarea deplasării la șantier a specialiștilor Consiliului raional rugăm să ne înștiințați din timp la tel. 023727904; 023722489.
18.04.2022 15:58
Răspuns la clarificare: În anunțul de participare, pct. 16.2.1 este clar stipulată cerința autorității contractante față de ofertanți, Garanție bancară în original emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de 2,0% din suma ofertei fără TVA, (anexa nr.9), cu termenul de valabilitate de - 60 zile.
18.04.2022 15:55
Răspuns la clarificare: Trebuie să prezentați extras din contul bancar care demonstrează că la momentul depunerii ofertei în SIA ,,RSAP” pe contul bancar aveți suma respectivă solicitată de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
18.04.2022 16:38
Răspuns la clarificare: Cerința autorității contractante față de ofertanți referitor la disponibilitatea de bani lichizi este clar stipulată, trebuie să prezentați extras din contul bancar care demonstrează că la momentul depunerii ofertei în SIA ,,RSAP”, pe contul bancar aveți suma respectivă solicitată de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
20.04.2022 16:31
Răspuns la clarificare: Indicatorul de lichiditate nu este eligibil. Indicatorul de lichiditate generală arată capacitatea unității economice de a-si onora obligațiile pe termen scurt in baza activelor circulante deținute pe termen scurt (stocuri, client, disponibilități bănești). Cu cat este mai mare acest indicator, cu atît unitatea economică poate gestiona mai ușor situațiile critice, care apar in desfășurarea activității. Pentru unității economice cu activitate în domeniul construcțiilor indicatorul cuprins în intervalul 1,2 -2,5 este bun, cea ce dorește autoritatea contractantă să vadă la operatorul economic căruia îi va adjudeca contractul de antrepriză.
20.04.2022 16:28
Răspuns la clarificare: 1.INDICATOARE DE AVERTIZARE: 1.7.1 – 1.7.5 – 10 buc; 1.12.1 – 1.13.2 – 18 buc; 1.20 – 1.21 – 20 buc; 1.32.1 – 1.32.2 – 8 buc; 1.34.1 – 1.34.2 –32 buc. 2. INDICATOARE DE PRIORITATE: 2.2 – 2 buc. 3. INDICATOARE DE INFORMARE ŞI ORIENTARE: 5.49 – 2 buc; 5.50.1 – 5.50.2 – 10 buc;
20.04.2022 16:29
Răspuns la clarificare: 9062,00 m²
20.04.2022 16:29
Răspuns la clarificare: Respectați volumele indicate în caietul de sarcini.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA15.04.2022 08:46:19 - 25.04.2022 10:00:00
25.04.2022 10:00:00 - 06.05.2022 10:00:00