- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de tabere de copii
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de organizare a odihnei și întremare a sănătății copiilor în perioada de vară
a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă): b) Sezonul estival: începând cu 01.06.22 pînă la 30.08.22 (nu mai mult de 8 schimburi în total); c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant. d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este stabilit prin HG aprobată anual; e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016, modificat prin Ordinul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr.910 din 02.10.2020. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi; f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților; g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: 1 excursie, 1 vizionare a unui film, 1 competiţie sportivă, 1 serată de dansuri (în total 4 activităţi). Activităţi alternative propuse la discreţia participanţilor se vor accepta, cu condiţia respectării profilului şi scopului activităţii; h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală; i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune; j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune; k) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor; l) Modelul biletului este aprobat prin ordinul intern al CNAS, utilizarea căruia este obligatorie. ( Anexa nr.2) m) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare; n) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii; o) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 – art.6.3 ( MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.); p) Dușul va fi separat pentru fete și băieți; q) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat „Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor”, ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 – 200 m2 pentru un elev, ½ din această suprafaţă trebuie să fie înverzită) r) Utilajului ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat; s) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile. t) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică. u) Se descalifică oferta în următoarele cazuri: - neexecutarii prescripțiilor sanitare confirmate de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale; - nerespectarea regulilor de apărare împotriva incendiilor, confirmate de Agenția pentru supravegherea tehnică - neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale; - propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare; - propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii. - propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse - neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract - nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de Participare
Specificații tehnice
07.04.2022 15:49:53
Caiet de sarcini
Specificații tehnice
07.04.2022 15:49:53
Documentația Standard
Specificații tehnice
07.04.2022 15:49:53
Documentația Standard format word
Specificații tehnice
07.04.2022 15:49:53
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA07.04.2022 15:49:53 - 22.04.2022 11:00:00
22.04.2022 11:00:00 - 13.05.2022 11:00:00