- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălti pentru a. 2022
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022. Conform caietului de sarcini
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.03.2022 15:08:55 Până la 31.12.2022 15:08:55
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 10.02.2022 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
- Anunț de participare lucrări ventilare 2022.pdf
Invitaţie de participare
19.01.2022 15:09:41
- Caiet de sarcini lucrări 2022.pdf
Specificații tehnice
19.01.2022 15:09:41
- Caiet de sarcini lucrări 2022.doc
Specificații tehnice
19.01.2022 15:09:41
- Documentația standard lucrări ventilare 2022.signed.pdf
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- Documentația standard lucrări ventilare 2022.doc
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- DUAE lucrări ventilare 2022.signed.pdf
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- DUAE lucrări ventilare 2022.doc
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- Declarație lucrări 2022.signed.pdf
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- Declarație lucrări 2022.doc
Documentaţie de atribuire
19.01.2022 15:09:41
- Anunț de participare lucrări ventilare 2022 modificat.pdf
Invitaţie de participare
21.01.2022 16:03:37
- Caiet de sarcini lucrări 2022.modificat.pdf
Specificații tehnice
21.01.2022 16:03:37
- Caiet de sarcini lucrări 2022 modificat.doc
Specificații tehnice
21.01.2022 16:03:37
- Proiect ventilare.signed.pdf
Specificații tehnice
21.01.2022 16:03:37
21.01.2022 09:58
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, grupul de lucru va accepta prezentarea informați fără compartimentele ce țin de date personale (IDNP; codul CPAS; salariu persoanelor fizice, ect.). Tot odată se acceptă orice altă modalitate de demonstrare a disponibilității personalului angajat (act confirmativ), decât forma IPC21. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 10:00
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, la stabilirea cerinței date, grupul de lucru a considerat ca una utilă, pe motiv că operatorul economic participant să dețină competențe a unui sistem de management al sănătății și securității în muncă. Tot odată grupul de lucru a decis: întru a nu tergiversa procedura de a exclude cerința dată. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 10:09
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, caietul de sarcini a fost elaborat în baza documentației de proiect unde au fost stipulate cerințele expuse. Menționăm că, grupul de lucru va accepta ofertele propuse de operatorii economici cu utilaj echivalent a producătorilor menționați în condiția în care acestea respecta parametrii tehnici și de calitate. Acestea obligatoriu vor fi însoțite de certificate de conformitate, certificate ISO, precum și marcaj CE. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 11:41
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem. Cu referire la vizitarea obiectului, o puteți face contactând prealabil persoana de contact indicată în anunțul de participare pct. 4
21.01.2022 10:11
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, cerința privind prezentarea mostrelor prezumă că, la solicitarea grupului de lucru, operatorul economic va prezenta broșuri, cărți tehnice pe utilajul oferite, întru confirmarea cerințelor tehnice propuse.
21.01.2022 11:43
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
21.01.2022 11:44
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
24.01.2022 11:28
Răspuns la clarificare: Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, în conformitate cu art. 37 din HG nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem, autoritatea contractantă este obligată să asigure acces liber ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări. În acest sens, reiterăm faptul că în pct. 4, din Anunțul de participare, este indicat numele și prenumele, persoanei responsabile – dlui Tudor SPÎNU, nr. de telefon – 069041785, care are menire să asigure accesul reprezentanților, tuturor ofertanților, pentru a vizita obiectul. Din aceste considerente, orice ofertant, e în drept să contacteze, în prealabil, persoana nominalizata mai sus și să fixeze o vizita de lucru, în teritoriu, în perioada de activitate a autorității contractante, de luni până vineri, în intervalul orelor: 08.00-17.00, cu pauza de masa: 12.00-13.00.
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA19.01.2022 15:09:41 - 31.01.2022 10:00:00
31.01.2022 10:00:00 - 09.02.2022 10:30:00