- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de consultanță consultanță pentru administrarea/ gestionarea serviciilor de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor și pentru persoanelor cu dizabilități
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Prestarea serviciului se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului de asistenţă telefonică gratuită pentru victimele violenţei în familie şi violenţei împotriva femeilor şi a Standardelor minime de calitate, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 575 din 19.07.2017. Prestatorul va asigura prestarea Serviciului în conformitate cu prevederile Regulamentului și Standardelor minime de calitate, care prevăd inclusiv: - remunerarea muncii (managerul de serviciu, 6 consilieri, specialist în domeniul tehnologiilor informaționale, contabil); - servicii de telefonie fixă și mobilă; - birotică; - altele, conform prevederilor Regulamentului și Standardelor minime de calitate; - servicii bancare lunare.
Denumirea lotului : Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Prestarea serviciului se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități și a Standardelor minime de calitate, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 198 din 03.04.2019. Prestatorul va asigura prestarea Serviciului în conformitate cu prevederile Regulamentului și Standardelor minime de calitate, care prevăd inclusiv: - remunerarea și intruirea continuă a personalului; - cheltuieli administrative și de întreținere a serviciului; - echipament IT; - servicii de telefonie fixă și mobilă; - altele, conform prevederilor Regulamentului și Standardelor minime de calitate; - servicii bancare lunare. Prestatorul va asigura și promovarea serviciului.
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare
Invitaţie de participare
31.12.2021 08:47:36
documentația standard
Documentaţie de atribuire
31.12.2021 08:47:36
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA31.12.2021 08:47:36 - 10.01.2022 10:00:00
10.01.2022 10:00:00 - 20.01.2022 10:00:00