- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 05.01.2022 15:45:28 Până la 30.12.2022 15:45:28
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 04.01.2022 14:00:00
Documentele procedurii de achiziție
15.12.2021 11:24
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
15.12.2021 11:24
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
15.12.2021 11:25
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Perioada nu poate fi extinsă. Sunt necesitățile ASP pentru asigurarea garantată a procesului tehnologic de prestare a serviciilor.
20.12.2021 15:57
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Tipul și cantitatea echipamentului prezentat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor indicate în documentația de atribuire: - Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); - Cerințele tehnice față de echipament destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); - Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
20.12.2021 15:58
Răspuns la clarificare: Bună ziua. Toate cerințe obligatorii pentru prestarea serviciilor de imprimare și copiere alb/negru pentru anul 2022 sunt prezentate în Anunțul de participare și Anexele nr.1-6 la Anunțul de participare.
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA10.12.2021 15:46:42 - 20.12.2021 16:00:00
20.12.2021 16:00:00 - 03.01.2022 14:00:00