- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească
Codul fiscal/IDNO
1015600032824
Adresa
MD,
MOLDOVA,
locality,
mun.Chişinău,
str. Constantin Virnav, 16
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
29.01.2020 12:03:58
Ultima modificare
03.02.2020 12:51:49
MTender ID
Cod CPV
63700000-6
-
Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma conform documentatiei de atribuire.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată
833333 MDL
ID
db130184-39b4-44e6-b26d-753005fd692c
Documentele procedurii de achiziție
Referitor la prevederea: "Operatorul trebuie să preia în monitorizare 500 autovehicule cu instalarea noilor module GPS/Glonas gratis în termen de 10 zile din momentul semnării contractului, costurile montării dispozitivelor de monitorizare vor fi suportate de către operator." din ANUNȚUL DE PARTICIPARE privind achiziționarea Serviciilor de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS și reacționarea grupelor de intervenție rapidă la declanșarea butonului de alarma, vă rugam să țineți cont că aceeași cerință, respectiv termenul de 10 de zile, nu era prevăzută în precedentul anunț/invitație cu numărul ocds-b3wdp1-MD- 1564129841279 și nici în anunțul/invitația cu numărul ocds-b3wdp1-MD-157062678861.
Având în vedere că numărul de autovehicule este același că în anunțurile de participare anterioare susmenționate și faptul că această estimare este total nerealistă și nefezabilă, vă rugam să eliminați termenul de 10 zile din anunțul de participare.
Considerăm că această prevedere avantajează în mod clar furnizorul care a prestat serviciul până acum, deoarece acesta nu mai trebuie să întreprindă operațiunile de montare cu excepția autovehiculelor ce urmează a fi achiziționate.
În acest fel, prevederea este discriminatorie pentru ceilalți partipanti la procedura de atribuire, încălcând principiile transparenţei achiziţiilor publice, asigurării concurenţei și combaterea concurenţei neloiale în domeniul achiziţiilor publice și a tratamentului egal, imparţial, nediscriminatoriu în privinţa tuturor ofertanţilor și operatorilor economici, principii prevăzute de legislația achizițiilor publice în vigoare.
În cazul în care nu înțelegeți să eliminați termenul discriminator de 10 zile, sau nu veți stabiliți un termen rezonabil pentru echiparea a 500 autovehicule, vom declanșa demersurile judiciare necesare în vedea apărării și impunerii aplicării principiilor susmenționate.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA
833,333.00
MDL
Perioada clarificărilor:
29.01.2020 12:41:11 - 07.02.2020 13:00:00
29.01.2020 12:41:11 - 07.02.2020 13:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
07.02.2020 13:00:00 - 14.02.2020 13:00:00
07.02.2020 13:00:00 - 14.02.2020 13:00:00