- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Proiectul „Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni” este implementat în 2 (două) Etape, după cum urmează: Etapa I – „Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian” (executat); Etapa II – „Modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni”. Prin prezenta procedură sunt achiziționate doar lucrările „Modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni” Toată documentația de proiect poate fi descărcată de pe următorul link: https://drive.google.com/open?id=1f16taO_VcYk3t_fjKJQ9DjPzh4BAu44n
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni. Etapa II (stația de epurare). REPETAT .
Proiectul „Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni” este implementat în 2 (două) Etape, după cum urmează: Etapa I – „Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian” (executat); Etapa II – „Modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni”. Prin prezenta procedură sunt achiziționate doar lucrările „Modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni” Toată documentația de proiect poate fi descărcată de pe următorul link: https://drive.google.com/open?id=1f16taO_VcYk3t_fjKJQ9DjPzh4BAu44n
Documentele procedurii de achiziție
Răspunsul Companiei de proiectare la solicitarea privind izolarea conductelor din oțel (deviz corectat)
Documentaţie de atribuire
30.10.2019 10:46:26
Răspunsul Companiei de proiectare la solicitarea privind izolarea conductelor din oțel și folosirea asbestului (deviz corectat)
Documentaţie de atribuire
30.10.2019 10:46:26
Prezentele devize reprezintă răspuns la solicitarea participanților din 31.10.2019
Documentaţie de atribuire
05.11.2019 17:42:56
Conform solicitării participanților atașăm DUAE în format word
Documentaţie de atribuire
30.10.2019 10:48:54
Răspunsul Companiei de proiectare la solicitarea privind izolarea conductelor din oțel (deviz corectat)
Documentaţie de atribuire
30.10.2019 10:46:26
05.11.2019 17:23
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 05.11.2019 unele devize CORECTATE. Acestea vor fi atașate la documentele procedurii.
24.10.2019 11:22
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, a fost contactată compania de proiectare, care a declarat că în compartimentele ce tin de alimentarea cu energie electrica din caietul de sarcini, din greșeală au fost completate rubricile pentru cheltuielile indirecte. Astfel, conform explicațiilor acestora, rubricile date vor fi completate de operatorii economici, în conformitate cu oferta proprie, cu respectarea normativelor stabilite de legislația în vigoare. P.S. Solicităm respectuos participanților la procedura dată, să comunicați Autorității cotractante orice neconcordanță constatată de Dvs în caietul de sarcini, pentru asigurarea desfășurării unei proceduri cît mai obiective și corecte. Vă mulțumim anticipat.
30.10.2019 10:24
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 30.10.2019 Devizul dat CORECTAT. Acesta va fi atașat la documentele procedurii.
30.10.2019 10:26
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 30.10.2019 Devizul dat CORECTAT. Acesta va fi atașat la documentele procedurii.
30.10.2019 10:25
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 30.10.2019 Devizul dat CORECTAT. Acesta va fi atașat la documentele procedurii.
31.10.2019 10:43
Răspuns la clarificare: Bună ziua Stimați Participanți Dat fiind faptul că răspuns la solicitările Dvs era necesar de obținut de la compania de proiectare, iar aceasta a expediat răspunsurile la data de 30.10.2019, a fost necesar a prelungi termenii de depunere a ofertelor. Cea mai apropiată dată posibilă a fost indicată de sistem și este data de 09.10.2019 ora 10:00. În cazul în care data sau ora indicată depășește orele de lucru după program, ofertele depuse de operatorii economici vor fi deschise în următoarea zi lucrătoare.
05.11.2019 17:22
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 05.11.2019 unele devize CORECTATE. Acestea vor fi atașate la documentele procedurii.
30.10.2019 10:26
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Documentul solicitat va fi atașat la documentele procedurii.
23.10.2019 15:35
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Listele cu cantitățile de lucrări actualizate au fost puse la dispoziția Autorității contractante de către compania de proiectare. Solicităm respectuos să concretizați care poziții lipsesc și care sunt scăpările menționate, pentru a le putea clarifica cu proiectanții.
30.10.2019 10:25
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 30.10.2019 Devizul dat CORECTAT. Acesta va fi atașat la documentele procedurii.
30.10.2019 10:24
Răspuns la clarificare: Bună ziua, Stimați Participați Pentru clarificarea subiectului dat, au fost solicitate explicații companiei de proiectare, care a a remis astăzi 30.10.2019 Devizul dat CORECTAT. Acesta va fi atașat la documentele procedurii.
29.10.2019 09:55
Răspuns la clarificare: Bună ziua Stimați Participanți, cu referire la Formularul F 3.14, autoritatea contactantă solicită ca ofertanții să nu aibă aprecieri negative la compartimentele: cazuri de neconformitate sau defecte care au condus la refaceri parţiale sau totale ale lucrărilor; cazuri în care neconformităţile au afectat lucrările de consolidare a terenului de fundaţie, a fundaţiilor şi a structurii de rezistenţă; cazuri de accidente tehnice, prin încălcarea normelor tehnice şi a legislaţiei în vigoare privind calitatea lucrărilor; cazuri de respingeri sau amînări de recepţii preliminare. În cazul prezenței acestora, Vor fi menţionate lucrările în cauza şi vor fi descrise sintetic defectele, accidentele, respingerile de recepţii preliminare etc., pentru informarea obiectivă a comisiei de licitaţie. Nominalizarea abaterilor constatate de la calitate vor conţine descrieri sintetice pentru informarea cît mai obiectivă a comisiei de licitaţie. În prezent instituția se numește Agentia Supraveghere Tehnica. Cu referire la companiile străine vedeți punctul 12.11 din IPO (Documentația de licitație, Instrucțiuni Pentru Ofertanți)
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA14.10.2019 14:18:21 - 08.11.2019 11:00:23
08.11.2019 11:00:23 - 15.11.2019 11:00:23