- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lotul №4 Rând electronic CTAS Ungheni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 4.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 4 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 8 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 4). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 14:55:30
Denumirea lotului : Lotul №3 Rând electronic CTAS sec. Râșcani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 3.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 3 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 3). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.• Garanția 12 luni din data instalării.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 14:37:00
Denumirea lotului : Lotul 1 Rând electronic CTAS Centru
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 1. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 1. • Monitoare LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 9 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”10 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea/monitorizare datelor statistice și etc. conform Anexei 1). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 14:00:00
Denumirea lotului : Lotul №2 Rând electronic CTAS sec. Buiucani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 2.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 2. • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”7 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 7), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 2). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 14:18:30
Denumirea lotului : Lotul №6 Rând electronic CTAS Ialoveni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 6. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 6 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 6). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 15:32:30
Denumirea lotului : Lotul №5 Rând electronic CTAS Orhei.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 5. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 5 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 1), 1 monitor și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 5). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Statut
Valoarea estimată
ID
Pas minim
Termen de valabilitate al contractului
De la 27.10.2019 03:00:00 Până la 27.11.2019 03:00:00
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 28.10.2019 15:14:00
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standard
Documentaţie de atribuire
11.10.2019 14:57:15
Anunț de participare
Invitaţie de participare
11.10.2019 14:57:15
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA11.10.2019 14:57:15 - 22.10.2019 12:00:00
22.10.2019 12:00:00 - 25.10.2019 13:00:00