- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de reparare, întreținere și servicii conexe a echipamentelor hardware exploatate în cadrul SI al BNM (servere, stocuri de date, aparate multifuncționale, centrul de rezervă, echipamentul de alimentare neîntreruptă cu energie electrică)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Extinderea termenului de garanție de la producător și suport local pentru Centrul de rezervă al BNM
Extinderea termenului de garanție de la producător și suport local pentru Centrul de rezervă al BNM
Denumirea lotului : Servicii de deservire tehnică a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică
Servicii de deservire tehnică a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică
Denumirea lotului : Extinderea termenului de garanţie a imprimantelor multifuncţionale
Extinderea termenului de garanţie a imprimantelor multifuncţionale
Denumirea lotului : Extinderea termenului de garanție a serverelor IBM și Lenovo
Extinderea termenului de garanție a serverelor IBM și Lenovo
Denumirea lotului : Servicii de deservire tehnică a dispozitivului de stocare de date
Servicii de deservire tehnică a dispozitivului de stocare de date
Denumirea lotului : Extinderea termenului de garanție a subsistemul de echipamente Dell și Hitachi
Extinderea termenului de garanție a subsistemul de echipamente Dell și Hitachi
Documentele procedurii de achiziție
15.10.2019 16:50
Răspuns la clarificare: Vă rugăm respectuos să ne transmiteți adresa Dvs electronică pe e-mailul: achizitii.contracte@bnm.md.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA07.10.2019 09:18:28 - 17.10.2019 11:00:00
17.10.2019 11:00:00 - 28.10.2019 12:00:00