- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Restabiliarea Iluminatului stradal a unor străzi din or.Codru mun. Chișinău
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Restabiliarea Iluminatului stradal a unor străzi din or.Codru mun. Chișinău (Atenție cerințe tehnice)
Restabiliarea Iluminatului stradal a unor străzi din or.Codru mun. Chișinău (Atenție cerințe tehnice)
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
24.06.2019 16:40
Răspuns la clarificare: Este mai ușor a verifica suma cu tva și fără tva cu specificațiile de rigoare. Dacă nu cunoașteți contractele generate de sistem dispun în modelul elaborat de către cei de la achiziții.md de specificații de preț și tehnice indiferent de procedura de licitație.
28.06.2019 14:28
Răspuns la clarificare: La această întrebare a fost scris deja un răspuns.
27.06.2019 11:45
Răspuns la clarificare: Explicați vă rog ce înseamă PT?
28.06.2019 14:25
Răspuns la clarificare: În cazul în care menționați că nu e o problemă prezentarea documentului atunci cred că nu are rost să solicitați eliminarea acestuia.
03.07.2019 13:34
Răspuns la clarificare: În cazul în care menționați că nu e o problemă prezentarea documentului atunci cred că nu are rost să solicitați eliminarea acestuia.
24.06.2019 15:50
Răspuns la clarificare: Specificațiile de preț și tehnice sînt ajutătoare la întocmirea contractului de achiziție chiar dacă acestea sunt specificate în special pentru bunuri.
28.06.2019 09:54
Răspuns la clarificare: La solicitarea DVS formularele au fost înserate în sistem pentru această procedura.
27.06.2019 11:53
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractantă a stabilit anumite cerințe stabilite în anunțul de participare conform legislației și documentației standard. Operatorul economic care dorește să participe se conformează sau nu.
08.07.2019 08:12
Răspuns la clarificare: La această întrebare a fost scris deja un răspuns.
28.06.2019 10:04
Răspuns la clarificare: Atît autoritatea contractantă cît și agenția achiziții publice nu identifică încălcări ale legii nr. 131. pe marginea acestor cerințe. Menționăm că în documentația standard pentru lucrări, autoritatea contractantă este în drept să solicite orice alt document care se referă la oferta tehnică și cea financiară.
27.06.2019 11:53
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractantă a stabilit anumite cerințe stabilite în anunțul de participare conform legislației și documentației standard. Operatorul economic care dorește să participe se conformează sau nu.
24.06.2019 16:42
Răspuns la clarificare: Transmite-ți vă rog întrebarea pe emailul achizitii.codru@gmail.com pentru a vă răspunde la întrebare trebuie să contactez devizierul.
03.07.2019 13:34
Răspuns la clarificare: Da, acolo s-a omis. Pentru punctul nr. 12 trebuia indicat Formularul F.3.4. Dar acest formular se prezintă după încheiere unui contract de achiziţie. Deasemenea acest formular este indicat corect în documentaţia standard, dar întru-cît se prezintă în urma calificării unui operator economic nu poate fi plasat pe platformă.
27.06.2019 14:05
Răspuns la clarificare: Autoritatea contractantă are dreptul de a cere aceste documente. Menționăm în mod repetat că toate contractele generate de sistemul platformei conțin specificații de preț, indiferent de statutul procedurii. Astfel, întocmirea specificațiilor de rigoare sînt necesare. În cazul specificațiilor tehnice indicați în rubrici „conform devizelor„. Sperăm că nu este o împovărare mare.
08.07.2019 09:21
Răspuns la clarificare: La această întrebare a fost scris deja un răspuns.
24.06.2019 16:42
Răspuns la clarificare: Transmite-ți vă rog întrebarea pe emailul achizitii.codru@gmail.com pentru a vă răspunde la întrebare trebuie să contactez devizierul.
25.06.2019 08:52
Răspuns la clarificare: Vă informăm că în caietul de sarcini nu sunt greșeli. Pentru str. Costiujeni cele 2 bucăți adăugătoare se vor monta pentru felinarele care au fost furate, iar pentru str. Schinoasa Vale 62-76, nu sunt necesare 16 bucăți precum este scris la punctul 12, deoarece acolo deja există console care ulterior vor fi puse în funcțiune.
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA24.06.2019 14:48:09 - 08.07.2019 10:00:00
08.07.2019 10:00:00 - 11.07.2019 10:00:00