- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Primaria s. Costesti, Ialoveni
Codul fiscal/IDNO
1009601000108
Adresa
6813,
MOLDOVA,
s.Costeşti (r-l Ialoveni),
Ialoveni,
Stefan cel Mare 115
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Perevoznic Diana
Telefonul de contact
026853277
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
19.06.2019 14:00:29
Ultima modificare
21.06.2019 15:46:16
MTender ID
Cod CPV
44100000-1
-
Materiale de construcţii şi articole conexe
Tip de procedură
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată
1250000 MDL
ID
b87e1d20-9281-11e9-8869-9b92d66453a0
Documentele procedurii de achiziție
De ce valabilitatea contractului este pina la 31 decembrie 2020?
20.06.2019 11:35
Răspuns la clarificare: Din motivul, ca o parte din achitari se vor efectua dupa 01.01.2020
Scoateti va rog din anunt "aplicarea semnatruii si stampilei ofertantului" atita timp cit deja de ceva timp folosim semnatura electronica si nu are nici un sens solicitarea asta. Multumim.
20.06.2019 11:34
Răspuns la clarificare: Da, exista semnatura electronica si noi ne folosim, dar tot odata dosarele pe achizitii nu le anulat nimeni, sintem bugetari.
De ce aveti doua proceduri sub aceleasi pret si denumire?
20.06.2019 11:33
Răspuns la clarificare: sistemul nu a anulat procedura la timp, fiindca a fost redactata
Mai mult de 90% pe platforma sunt bugetari si toti lucreaza cu semnatura electronica care de fapt a si inlocuita stampila umeda, care e sensul sa tiparim foile, sa le semnam stampilam si sa mai aplicam semnatura electronica??? Asta e timp si bani pierduti in vint!!! Voi vreti sa facem 10 lucruri pe un loc, care de fapt nu ne usureaza viata ba din contra. Iar, idea la toata platforma si semnatura electronica este sa ne simplificam lucrul, atita a vostru cit si a nostru asa ca nu va bateti joc de operatori economici. Solicitam repetat s-o excludeti din caietul de sarcini. Sunati la achizitii sau la platforma sa va convingeti ca solicitati ceva irational!
21.06.2019 15:15
Răspuns la clarificare: Multumim mult de sugetie, o sa facem modificarile necesare.
Statut
Procedură anulată
Valoarea estimată fără TVA
1,250,000.00
MDL
Perioada clarificărilor:
19.06.2019 14:02:25 - 29.06.2019 00:00:00
19.06.2019 14:02:25 - 29.06.2019 00:00:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29.06.2019 00:00:00 - 02.07.2019 00:00:00
29.06.2019 00:00:00 - 02.07.2019 00:00:00