- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de sănătate
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lot 13
Pentru tratamentul maladiilor sistemului endocrin și metabolism Veterani
Denumirea lotului : Lot 5
Pentru tratamentul maladiilor sistemului musculo-scheletic Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 3
Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 6
Pentru tratamentul maladiilor sistemului endocrin și metabolism Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 12
Pentru tratamentul maladiilor sistemului musculo-scheletic Veterani
Denumirea lotului : Lot 7
Pentru tratamentul maladiilor dermatologice Persoane Asigurate
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Lot 10
Pentru tratamentul maladiilor sistemului respiratorii Veterani
Denumirea lotului : Lot 9
Pentru tratamentul maladiilor sistemului gastrointestinal Veterani
Denumirea lotului : Lot 1
Pentru tratamentul maladiilor sistemului cardiovascular Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 4
Pentru tratamentul maladiilor sistemului nervos Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 8
Pentru tratamentul maladiilor sistemului cardiovascular Veterani
Denumirea lotului : Lot 2
Pentru tratamentul maladiilor sistemului gastrointestinal Persoane Asigurate
Denumirea lotului : Lot 11
Pentru tratamentul maladiilor sistemului nervos Veterani
Documentele procedurii de achiziție
Anunț Invitașie de participare
Invitaţie de participare
18.06.2019 16:12:10
Documentația Standard
Documentaţie de atribuire
18.06.2019 16:12:10
26.06.2019 08:10
Răspuns la clarificare: Stațiunii Balneară „Bucuria-Sind”DRL Cu privire la modul de achiziționare a biletelor de tratament La clarificările abordate în cadrul procedurii ocds-b3wdp1-MD-1560857623332 Casa Națională de Asigurări Sociale vă clarifică următoarele: Participarea operatorului economic la procedurile de achiziţie publică este reglementat de Legea 131 din 03.07.2015 care în art.16 prevede: (1) Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice. (2) Operatorul economic străin beneficiază în Republica Moldova de aceleaşi drepturi privind participarea la procedurile de atribuire a contractelor de achiziţii publice de care beneficiază operatorii economici din Republica Moldova în ţara în care operatorul economic străin este rezident. (3) Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia. Autoritatea contractantă clarifică în documentația de atribuire în ce mod asociația trebuie să îndeplinească cerințele legate de situația economică și financiară menționate la art. 21 sau de capacitățile tehnice și profesionale menționate la art. 22, dacă acest fapt este justificat și se respectă principiul proporționalității. Orice condiție pentru executarea unui contract de către asociație, diferită de cele impuse participanților individuali, este, de asemenea, justificată și respectă principiul proporționalității. (4) Ofertantul/candidatul care, în conformitate cu legislaţia statului în care este stabilit, este abilitat să presteze o anumită activitate nu poate fi exclus dintr-o procedură de atribuire pentru singurul motiv că, în conformitate cu legislaţia naţională, acest tip de activitate poate fi prestat numai de către persoane juridice sau numai de către persoane fizice. (5) Pentru contractele de achiziții publice de servicii și de lucrări, precum și pentru contractele de achiziții publice de bunuri care implică și servicii sau lucrări de amplasare și de instalare, operatorii economici indică, în cadrul ofertelor sau cererilor de participare, numele și calificările profesionale pertinente ale persoanelor responsabile de executarea contractului în cauză. Casa Națională de Asigurări Sociale respectă Legea sus menționată se efectuează achiziția dată în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; d) protecţia mediului şi promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice; e) menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, ocrotirea sănătăţii, protejarea vieţii oamenilor, florei şi faunei; f) liberalizarea şi extinderea comerţului internaţional; g) libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate; j) recunoaştere reciprocă; k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică. Ce să referă la ” Solicitarea achitării serviciilor balneosanatoriale (cheltuielilor directe) în avans adică 56 % din costul biletului de tratament” vă informăm: Achitarea va fi efectuată prin transfer în baza Codului Civil nr.1107 din 06.06.2002 art.971 și al Legii nr.181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale art.66 (Plata pentru servicii se efectuează după prestarea serviciilor) - 100%. Totodată vă informăm:Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/15 orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de lege. Totodată, conform alin. (2) din articolul nominalizat supra, în sensul prevederilor alin. (1), prin act al autorității contractante se înțelege orice act administrativ, orice altă acțiune sau inacțiune care produce sau poate produce efecte juridice în legătură cu procedura de achiziție publică. Mai mult, în contextul prevederilor art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/15, este de menționat că dreptul de a contesta se naște în cazurile când, în cadrul procedurilor de achiziție publică, un act al autorității contractante a vătămat un drept al contestatorului recunoscut prin lege.
Etapa de evaluare a ofertelor
Valoarea estimată fără TVA18.06.2019 16:12:10 - 28.06.2019 13:00:00
28.06.2019 13:00:00 - 09.07.2019 16:15:00