- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
„Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”
Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini. Condițiile speciale de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţullucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini. Condițiile speciale de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţullucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica
Codul fiscal/IDNO
1007601010448
Adresa
MD-2060,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
Bd. Traian 21/2
Web site
--------
Persoana de contact
Nume Prenume
Bătrânac Iulia
Telefonul de contact
022776711
Fax
--------
Datele achiziției
Data publicării
14.06.2019 11:37:32
Ultima modificare
28.06.2019 14:37:08
MTender ID
Cod CPV
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tip de procedură
Procedură de valoare mică
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Lista loturilor
Denumirea lotului : „Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”
„Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”, conform CS
Statut
Procedura nu a avut loc
Valoarea estimată
1448397 MDL
ID
314515f1-8ea5-11e9-8869-9b92d66453a0
Documentele procedurii de achiziție
Buna ziua . Spuneti va rog ,daca aveti schite de proiect pentru lucrarea data, si unde le putem vedea?
18.06.2019 13:35
Răspuns la clarificare: da este schița de proiect. adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Buna ziua. Spuneti va rog ce se subintelege prin : Водонепроницаемая подложка из вспенного полипропилена Н=0,08 м
Daca e vorba de stratul de protectie atunci sa inteleg ca este o greseala in inaltime si trebuie sa fie h=0,008m?
19.06.2019 15:00
Răspuns la clarificare: conform caietului de sarcini și schiței de proiect este corect p/u clarificarea situației adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Statut
Procedura nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
1,448,397.00
MDL
Perioada clarificărilor:
14.06.2019 16:06:15 - 21.06.2019 15:52:57
14.06.2019 16:06:15 - 21.06.2019 15:52:57
Perioada de depunere a ofertelor:
21.06.2019 15:52:57 - 27.06.2019 10:00:00
21.06.2019 15:52:57 - 27.06.2019 10:00:00