- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentelor multifuncţionale a Serviciului Fiscal de Stat, conform Fișei de date a achiziției, pentru anul 2019. Evaluarea ofertelor se va efectua pe un singur lot, pe lista întreagă.
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Servicii de reparatie bloc de alimentare a echipamentelor XEROX- 20 buc.
Servicii de reparatie bloc de alimentare a echipamentelor Xerox WorkCentre/Versalink B7035/5335/5855/B405 – 20 buc.
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de reparatie placa principala a echipamentelor XEROX - 25 buc.
Servicii de reparatie placa principala a echipamentelor XEROX WorkCentre/Versalink B7035/5335/5855/B405 – 25 buc.
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de deservire tehnica a echipamentelor multifunctionale XEROX WorkCentre, Versalink 5855&5335&B7035 pentru 12 luni inclusiv Suport SafeQ. - WorkCenter 5855 – 7 buc. - WorkCentre 5335 – 48 buc. - WorkCentre 3615 – 2 buc. - Versalink B7035 – 67 buc. - Versalink B405 – 7 buc. - Xerox C70 – 1 buc. Total 132 echipamente
1.Verificarea erorilor echipamentului si înlăturarea lor după posibilitate; 2.Verificarea defectelor exterioare a echipamentului si înlăturarea lor după posibilitate; 3.Curatirea modului de alimentare cu Hârtie; 4.Curatarea modulului de developare; 5.Curatarea modului xerografic; 6.Curatarea modulului de fixare (Fuser); 7.Curatarea invertorului si modulului de ieșire; 8.Curatarea scanerului; 9.Curatarea modului de alimentare cu originale (DADF); 10. Alte lucrări neplanificate. 11.Servicii de suport pentru YSoft SafeQ. 12. Verificarea versiunilor software-ului și hardware-ului. 13.Actualizarea (dacă este necesar). 14.Instruirea operatorilor 15.Auditul echipamentului, gradului de uzură și modului de exploatarea a acestuia; 16. Se v-a efectua depanarea echipamentelor în decurs de 4 ore astronomice in raza Chișinăului 6 ore astronomice in afara Chișinăului, si ca urmare a efectuării solicitării telefonice în timpul orelor de program în zilele lucrătoare (luni – vineri) 08.00 – 17.00.
Statut
Valoarea estimată
ID
Denumirea lotului : Servicii de reparatie touchscreen a echipamentelor XEROX - 30 buc.
Servicii de reparatie touchscreen a echipamentelor XEROX WorkCentre/Versalink B7035/5335/5855/B405 – 30 buc
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt clarificări la procedură
awardedContractPreparation
Valoarea estimată fără TVA10.01.2019 14:48:44 - 24.01.2019 10:00:00
24.01.2019 10:00:00 - 28.01.2019 11:00:00