- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Conform cerințelor tehnice din Anunțul de participare
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025
1. Prestatorul se obligă în termen de 15 (cincisprezece) zile după semnarea Contractului să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului. 2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor. 3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente: (a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure Primergy Blade Chassis BX900S2 • 7 x Primergy Blade Servers BX920S3 • 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450 • 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2 • 2 x Management Blade 1. (b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2 Dual RAID Controller Module • 2 x FC Host Adapters • 12 x 1TB NL-SAS disk drives • 2 x Power Supply Units 2. (c) Echipamente de comunicații: • 2 x NGFW Fortinet 100F 3. (d) Time Server: Meinberg Lantime: M300 NTP Server. 4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii: (a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit; (b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului (c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare. Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor; (d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator. (e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere. 5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract. 6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat. 7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire. 8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie. 9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate. 10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni. 11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia. 12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/13/2025 3:24:20 PM Till 12/30/2025 3:24:20 PM
Link to tender
Tender start
From 1/10/2025 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
Award documentation
12/2/2024 3:27:22 PM
anexe la documentatia standard .signed.pdf
Award documentation
12/2/2024 3:27:22 PM
anexe la documentatia standard.docx
Award documentation
12/2/2024 3:27:22 PM
anunt de participare .signed.pdf
Award documentation
12/2/2024 3:27:22 PM
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
Award documentation
12/2/2024 3:43:14 PM
No questions posted
Bid submission
Estimated value without VAT12/2/2024 3:27:22 PM - 12/13/2024 2:00:00 PM
12/13/2024 2:00:00 PM - 1/9/2025 10:00:00 AM