- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Institutul Mamei și Copilului
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lot nr. 1 Sistem - Mașină de anestezie, Monitor de pacient, Aspirator medical (RMN)
Lot nr. 1 Sistem - Mașină de anestezie, Monitor de pacient, Aspirator medical (RMN)
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 12:00:00 PM
Lot name : Lot nr. 2 Sistem de perfuzie (RMN)
Lot nr. 2 Sistem de perfuzie (RMN)
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 12:18:30 PM
Lot name : Lot nr. 3 Brancardă compatibilă (RMN)
Lot nr. 3 Brancardă compatibilă (RMN)
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 12:37:00 PM
Lot name : Lot nr. 4 Cărucior pentru pacienți
Lot nr. 4 Cărucior pentru pacienți
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 12:55:30 PM
Lot name : Lot nr. 5 Scaner oftalmic, ultrasonografic
Lot nr. 5 Scaner oftalmic, ultrasonografic
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 1:14:00 PM
Lot name : Lot nr. 6 Cântar pediatric
Lot nr. 6 Cântar pediatric
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 1:32:30 PM
Lot name : Lot nr. 7 Pulsoximetru
Lot nr. 7 Pulsoximetru
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 1:51:00 PM
Lot name : Lot nr. 8 Taliometru pentru copii/adulți
Lot nr. 8 Taliometru pentru copii/adulți
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 2:09:30 PM
Lot name : Lot nr. 9 Taliometru pediatric
Lot nr. 9 Taliometru pediatric
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 12/31/2024 2:00:00 AM Till 8/31/2025 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 12/24/2024 2:28:00 PM
Procurement procedure documents
21.11.2024 10:25
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru lotul nr. 6 este menționat ,,Se acceptă dispozitive medicale înregistrate în registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale sau bunuri înregistrate în Registrul de Stat al Mijloacelor de Măsurare (se va prezenta dovada de înregistrare).”Vă rugăm să verificați specificația tehnică.
25.11.2024 08:36
Response to clarification: Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Totodată, alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, iar alin. (9) din același articol, prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Subsecvent, potrivit art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. În context, reieșind din prevederile normelor sus menționate, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, însă această decizie nu trebuie să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată vă reamintim că, anterior CAPCS a achiziționat atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, cu condiția înregistrării acestora până la data livrării. Ca urmare, Curtea de Conturi, în rapoartele de audit a constatat și a informat CAPCS despre livrarea de către operatorii economici desemnați câștigători a bunurilor neînregistrate către beneficiari. Ulterior, CAPCS a modificat documentația de atribuire, achiziționând atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, oferind posibilitatea operatorilor economici de a prezenta Notificare sau documente pentru Notificare. Drept urmare, CAPCS, a constatat că toate procedurile de achiziții demarate, au fost tergiversate prin depunerea ofertelor pentru dispozitive medicale neînregistrate, ce ulterior transmiterii notificărilor către AMDM, nu au fost înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, prin ce au fost încălcate toate termenele de efectuare a procedurilor, precum și nu a fost posibilă asigurarea beneficiarilor conform necesităților înaintate, reieșind din imposibilitatea demarării procedurilor repetate. În aceste condiții, autoritatea contractantă este singura în măsură să își identifice necesitățile sale, în vederea bunei desfășurări a activității instituției și beneficiarilor, or, există riscul ca CAPCS să achiziționeze dispozitive medicale ce ulterior nu vor putea fi înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, iar acest fapt este contrar prevederilor art. 7 alin. (2) și alin. (7) din Legea nr. 102 din 09.03.2017 cu privire la dispozitivele medicale. Totodată, operatorul economic nu poate garanta CAPCS că ar putea obține înregistrarea dispozitivului fără riscul de a primi refuz, în acest sens, din partea Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.
25.11.2024 08:40
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, necesarul a fost prezentat de beneficiarul final, IMSP Institutul Mamei și Copilului, conform necesitățile acestuia, totodată, tehnic nu este posibil modificarea divizarea loturilor.
28.11.2024 14:47
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă excluderea cerinței tehnice.
28.11.2024 14:48
Response to clarification: Nu se accepta excluderea acestui parametru din motiv ca la introducerea unei noi seringi in bibliotecă, pompa de infuzie trebuie sa aibă posibilitatea de a fi calibrata pentru toate dimensiunile seringilor producătorului adăugat (diametru, lungime). Mulțumim pentru clarificarea depusă.
28.11.2024 14:49
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, lățimea șezutului Minim 45 cm.
28.11.2024 15:00
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că bugetul a fost stabilit de beneficiarul final, reieșind din limita mijloacelor financiare disponibile.
28.11.2024 15:23
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă modificarea cerinței tehnice din din ”ml 20-1600” în ”ml 20-1400”.
28.11.2024 15:26
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, se acceptă modificarea cerinței tehnice din ”1:0.2 la 1:8” în 1:0,2 – 1:4.
02.12.2024 09:00
Response to clarification: Mulțumim pentru clarificarea depusă, termenul de livrare este un termen suficient în vederea livrării și instalării dispozitivelor medicale.
E-tenders
Estimated value without VAT11/20/2024 4:38:22 PM - 12/2/2024 10:00:00 AM
12/2/2024 10:00:00 AM - 12/23/2024 10:00:00 AM