- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lot 1: Asigurarea automobilelor CASCO și a echipamentelor suplimentare –stațiilor mobile de radiomonitoring montate pe automobile, asigurarea echipamentelor portabile de radiomonitoring; Lot 2: Asigurarea stațiilor fixe de radiomonitoring, setului de echipamente utilizate pentru evaluarea conformității produselor și instalațiilor tehnice; Lot 3: Asigurarea medicală facultativă a personalului instituției
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lot 1: Asigurarea automobilelor CASCO și a echipamentelor suplimentare –stațiilor mobile de radiomonitoring montate pe automobile, asigurarea echipamentelor portabile de radiomonitoring
Lot 1: Asigurarea automobilelor CASCO și a echipamentelor suplimentare –stațiilor mobile de radiomonitoring montate pe automobile, asigurarea echipamentelor portabile de radiomonitoring
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 8/1/2023 12:50:07 PM Till 10/30/2024 1:50:07 PM
Link to tender
Tender start
From 5/16/2023 2:00:00 PM
Lot name : Lot 2: Asigurarea stațiilor fixe de radiomonitoring, setului de echipamente utilizate pentru evaluarea conformității produselor și instalațiilor tehnice
Lot 2: Asigurarea stațiilor fixe de radiomonitoring, setului de echipamente utilizate pentru evaluarea conformității produselor și instalațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 8/1/2023 12:54:29 PM Till 10/30/2024 1:54:29 PM
Link to tender
Tender start
From 5/16/2023 2:18:30 PM
Lot name : Asigurarea medicală facultativă a personalului instituției
Asigurarea medicală facultativă a personalului instituției
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 11/1/2023 1:57:12 PM Till 10/30/2024 1:57:12 PM
Link to tender
Tender start
From 5/16/2023 2:37:00 PM
Procurement procedure documents
Documentatia standard, semnat
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 1, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 2, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 3, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 1, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
documentatia standard, pdf
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 2, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Documentatia standard, semnat
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 3, doc
Award documentation
4/28/2023 1:06:31 PM
Caiet de sarcini lot 3 modificat, pdf
Award documentation
5/3/2023 3:09:38 PM
caiet de sarcini lot 3 modificat
Award documentation
5/3/2023 3:09:38 PM
Caiet de sarcini lot 3, doc
Award documentation
5/3/2023 3:09:38 PM
Caiet de sacini lot 3, pdf modificat
Award documentation
5/3/2023 3:09:38 PM
Caiet de sarcini lot 3 modifcat
Award documentation
5/3/2023 3:09:38 PM
03.05.2023 15:16
Response to clarification: Buna ziua, pentru lotul 3 conform anuntului de participare 50 persoane este corect, în caietul de sarcini a fost o greșeala mecanică, caietul de sarcini a fost modificat. Vă mulțumim
Bid evaluation
Estimated value without VAT4/28/2023 1:06:31 PM - 5/10/2023 11:00:00 AM
5/10/2023 11:00:00 AM - 5/15/2023 11:00:00 AM