- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
1. Masă pentru calculator 2. Fotolii pentru birou
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lot 1. Mobila de birou (masă pentru calculator), inclusiv instalarea/ asamblarea
Conform specificațiilor tehnice *Operatorii economici pot veni la sediul I. P. ODA pentru a face măsurările adiționale în vederea pregătirii ofertei. Livrarea/instalarea meselor va fi efectuată de către Prestator, în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon, pe parcursul anului 2022, la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA. Ofertantul va oferi prețul pentru un set, conform specificațiilor tehnice. Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul per un set indicate în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22). Autoritatea contractantă va achiziționa seturi (masă de birou) în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 9/15/2022 12:21:01 PM Till 12/31/2022 1:21:01 PM
Link to tender
Tender start
From 9/12/2022 2:00:00 PM
Lot name : Lot 2. Mobila de birou (Fotolii pentru birou)
Conform specificațiilor tehnice. Livrarea va fi efectuată de către Prestator în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul pentru un fotoliu indicat în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22). Autoritatea contractantă va achiziționa fotolii în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 9/15/2022 12:26:39 PM Till 12/31/2022 1:26:39 PM
Link to tender
Tender start
From 9/12/2022 2:18:30 PM
Procurement procedure documents
Anunțul/Invitația de participare
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Caietul de sarcini
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Declarația privind beneficiarii finali
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Documentația stantard
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Formularul Informativ F 3.3
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Declarația privind beneficiarii finali
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Documentația standard
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
Formularul Informativ F 3.3
Award documentation
8/26/2022 12:45:51 PM
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT8/26/2022 12:45:51 PM - 9/2/2022 9:00:00 AM
9/2/2022 9:00:00 AM - 9/9/2022 9:00:00 AM