- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Information about the contracting authority
Name
Primaria comunei Donici
Fiscal code / IDNO
1007601007996
Address
MD-3526,
MOLDOVA,
s.Donici,
Orhei,
s. Donici r. Orhei
Web site
--------
Contact
Tender information
Date of publishing
8/25/2022 9:04:37 AM
Last edited
8/30/2022 3:32:57 PM
MTender ID
CPV code
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Procedure type
Open tender
Evaluation criteria
Lowest price
Bid lot list
Lot name : Sistem de apeduct în satul Camencea
Sistem de apeduct în satul Camencea
Status
Canceled procedure
Estimated value
7300720 MDL
ID
cfaa271e-5a90-443c-9026-1816b6a39332
Procurement procedure documents
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante, vor fi acceptate retineri succesive?
29.08.2022 08:25
Response to clarification: S-au efectuat modificările de rigoare.
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), va rugam sa corectati in anuntul de participare
29.08.2022 08:25
Response to clarification: S-au efectuat modificările de rigoare.
Specificati va rog sursa de finantare si suma alocata pentru anul 2022
29.08.2022 08:25
Response to clarification: S-au efectuat modificările de rigoare.
Publicati caietul in format word si forma 1 desfasurat
29.08.2022 08:25
Response to clarification: Caietul de sarcini este parte componentă a proiectului de execuție prezentat doar pe suport de hârtie.
Status
Canceled procedure
Estimated value without VAT
7,300,720.00
MDL
Clarification period:
8/25/2022 2:20:48 PM - 9/9/2022 1:00:00 PM
8/25/2022 2:20:48 PM - 9/9/2022 1:00:00 PM
Bidding period:
9/9/2022 1:00:00 PM - 10/17/2022 1:00:00 PM
9/9/2022 1:00:00 PM - 10/17/2022 1:00:00 PM