- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Coordonator de proiect
• Asigurarea managementului integral al proiectului de asistență tehnică; • Planificarea activităților în conformitate cu acțiunile și termenele din Planul de asistență tehnică și coordonat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului; • Asigurarea coordonării activității consultanților din cadrul unității de implementare pe durata derulării proiectului de asistență tehnică; • Asigurarea atingerii obiectivelor, indicatorilor și rezultatelor proiectului conform termenelor și bugetului planificat; • Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu prevederile Memorandumului de Înțelegere cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru realizarea drepturilor copiilor și adolescenților în municipiul Chișinău, inclusiv a normelor privind folosirea brandului UNICEF și comunicarea despre parteneriat; • Participarea la ședințele de planificare, la întrunirile partenerilor, vizitele de evaluare și pregătirea documentelor confirmative necesare; • Consultarea, ghidarea și acordarea sprijinului necesar Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu privire la procedurile prevăzute de cadrul normativ, pentru realizarea activităților din cadrul Planului de asistență tehnică; • Asigurarea coordonărilor intersectoriale cu alte subdiviziuni din cadrul Primăriei municipiului Chișinău, cu autoritățile publice centrale, organizații neguvernamentale active în domeniul protecției copilului, organizații internaționale și donatori; • Elaborarea documentelor informative, analitice sau de altă natură care vor facilita implementarea/realizarea activităților planificate, inclusiv cele ce țin de raportarea narativă și financiară corespunzătoare.
• Asigurarea managementului integral al proiectului de asistență tehnică; • Planificarea activităților în conformitate cu acțiunile și termenele din Planul de asistență tehnică și coordonat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului; • Asigurarea coordonării activității consultanților din cadrul unității de implementare pe durata derulării proiectului de asistență tehnică; • Asigurarea atingerii obiectivelor, indicatorilor și rezultatelor proiectului conform termenelor și bugetului planificat; • Asigurarea implementării proiectului în conformitate cu prevederile Memorandumului de Înțelegere cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru realizarea drepturilor copiilor și adolescenților în municipiul Chișinău, inclusiv a normelor privind folosirea brandului UNICEF și comunicarea despre parteneriat; • Participarea la ședințele de planificare, la întrunirile partenerilor, vizitele de evaluare și pregătirea documentelor confirmative necesare; • Consultarea, ghidarea și acordarea sprijinului necesar Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului cu privire la procedurile prevăzute de cadrul normativ, pentru realizarea activităților din cadrul Planului de asistență tehnică; • Asigurarea coordonărilor intersectoriale cu alte subdiviziuni din cadrul Primăriei municipiului Chișinău, cu autoritățile publice centrale, organizații neguvernamentale active în domeniul protecției copilului, organizații internaționale și donatori; • Elaborarea documentelor informative, analitice sau de altă natură care vor facilita implementarea/realizarea activităților planificate, inclusiv cele ce țin de raportarea narativă și financiară corespunzătoare.
Information about the contracting authority
Name
Directia municipala pentru protectia drepturilor copilului
Fiscal code / IDNO
1007601009543
Address
MD2005,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Vlahuta, 3
Web site
--------
Contact
Tender information
Date of publishing
7/8/2022 3:47:14 PM
Last edited
7/18/2022 3:00:01 PM
MTender ID
CPV code
79900000-3
-
Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Procedure type
Price offers request
Evaluation criteria
Best price to quality ratio
Bid lot list
Lot name : Coordonator de proiect.
Coordonator de proiect.
Status
The procedure did not take place
Estimated value
330000 MDL
ID
fbf46ca6-fe9a-4c70-a8ec-80b974cd7df0
Minimal step
1320
Period of validity of the contract
From 8/1/2022 4:00:09 PM Till 7/30/2023 4:00:09 PM
Link to tender
Tender start
From 7/19/2022 3:00:00 PM
Procurement procedure documents
anunț de participare_ conducător de proiect .semnat (1).pdf
-
Award documentation
7/8/2022 4:39:20 PM
anunț de participare_ conducător de proiect .semnat (1).pdf
-
Award documentation
7/8/2022 4:44:18 PM
No questions posted
Status
The procedure did not take place
Estimated value without VAT
330,000.00
MDL
Clarification period:
7/8/2022 4:02:27 PM - 7/14/2022 3:00:00 PM
7/8/2022 4:02:27 PM - 7/14/2022 3:00:00 PM
Bidding period:
7/14/2022 3:00:00 PM - 7/18/2022 3:00:00 PM
7/14/2022 3:00:00 PM - 7/18/2022 3:00:00 PM