- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Banchetă p/u zona de așteptare UPU – 2022
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : 1.Banchetă p/u zona de așteptare UPU
Bancheta p/u zona de așteptare UPU (echivalent Bancheta Terminal M3). - Material cadru/picioare: oțel vopsit - Material scaun: oțel vopsit laminat perforat - Culoare: Gri - Număr locuri: 3 - Lățime: 176 cm (± 2 cm) - Adâncime: 67 cm (± 2 cm) - Înălțime: 77 cm (± 2 cm) - Înălțime brațe pe interior: 60 cm (± 2 cm) - Lățime șezut: 48 cm (± 2 cm) - Lățime spătar: 48 cm (± 2 cm) - Adâncime șezut pe interior: 40 cm (± 2 cm) - Înălțime până la șezut: 43 cm (± 2 cm) - Înălțime spătar pe interior: 43 cm (± 2 cm) - Sarcină maximală admisă: 450 kg - Livrare și asamblare; - Termen de garanție: minim 12 luni.
Procurement procedure documents
07.07.2022 09:16
Response to clarification: Examinați minuțios Anunțul de participare, la rubrica Specificația tehnică deplină solicitată, este menționat: echivalent Bancheta TERMINAL M3. Accesând un motor de căutare pe Internet (ex. GOOGLE) veți obține o informație mai vastă în ceea ce reprezintă o banchetă echivalent TREMINAL M3.
07.07.2022 12:45
Response to clarification: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 13:01
Response to clarification: Fiți mai expliciți la întrebările adresate!!! Menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 13:01
Response to clarification: Fiți mai expliciți la întrebările adresate!!! Menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 16:21
Response to clarification: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
07.07.2022 16:29
Response to clarification: *
Bid evaluation
Estimated value without VAT7/6/2022 4:54:50 PM - 7/8/2022 9:00:00 AM
7/8/2022 9:00:00 AM - 7/11/2022 9:30:05 AM