- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
“Achiziționarea Kit-urilor de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)”
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Kit cu mediu de transport viral de unică folosință (VTM), pentru recoltarea probelor nazo-faringian și oro-faringian. Prevăzut pentru a asigura supraviețuirea virusurilor la temperatura ambiantă. Unitatea de măsură: Bucată=kit Compoziție: 2 aplicatoare flocate oro-faringiene și nazo-faringiene cu punct de rupere, din fibră sintetică cu tije din plastic (nu se acceptă: tampoanele cu alginat de calciu sau cu tije din lemn, deoarece pot conține substanțe care inactivează unele virusuri și pot inhiba testarea PCR). Mediu universal de transport viral: 2 ml - 3 ml; Dimensiunea tubului: diametrul: 15-16 mm , lungimea: 98-100 mm; În cazul în care dimensiunile tubului (diametrul și lungimea) nu vor fi compatibile cu echipamentul aflat în dotare, oferta va fi respinsă. Ambalaj unic / de unică folosință, steril;
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 7/4/2022 3:00:00 AM Till 12/31/2022 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 7/1/2022 3:00:00 PM
Procurement procedure documents
Declarație OE
Award documentation
6/10/2022 2:38:44 PM
Scrisoare de garanție model
Award documentation
6/10/2022 2:38:44 PM
Propunerea financiară din 15.06.2022
Technical specifications
6/15/2022 4:51:05 PM
Anunț de participare din 15.06.2022
Award documentation
6/15/2022 4:51:05 PM
Contract model din 15.06.2022
Award documentation
6/15/2022 4:51:05 PM
Anunț de participare din 21.06.2022.
Award documentation
6/21/2022 9:03:11 PM
15.06.2022 16:45
Response to clarification: Bună ziua, se acceptă propunerea, astfel obligatoriu se vor prezenta mostre (minim 8 bucăți) în termen de 5 zile de la deschiderea ofertelor, conform informației din SIA RSAP, la sediul OGP AE, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 303, MD-2005 mun. Mostrele vor fi sigilate și însoțite de actul de predare- primire. Pe mostră va fi indicat numărul și denumirea completă a lotului, inclusiv modelul articolului (bunului) indicat în propunerea tehnică. Mulțumim pentru clarificare.
15.06.2022 16:45
Response to clarification: Bună ziua, se acceptă parțial, astfel termenul de livrare va fi: Incoterms 2020 DDP, II tranșe: I Tranșă (50%) : în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la semnarea contractului, II tranșă (50%): în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la plasarea comenzii de către beneficiarul final . Mulțumim pentru clarificare.
21.06.2022 18:30
Response to clarification: Bună ziua, vor fi operate modificări ale anunțului de participare, astfel pct. 16 subpct. 13, se completează cu Declarație de conformitate CE pentru utilizare IVD, Mulțumim pentru clarificare.
Bid evaluation
Estimated value without VAT6/10/2022 2:38:44 PM - 6/24/2022 11:00:00 AM
6/24/2022 11:00:00 AM - 6/30/2022 11:00:00 AM