- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești
Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini
Procurement procedure documents
Anunt/invitatie de participare la procedura de achizitie
Tender notice
6/9/2022 2:18:34 PM
Caiet de sarcini/borderoul cu lucrari
Technical specifications
6/9/2022 2:18:34 PM
Documentatia standart pentru lucrari
Award documentation
6/9/2022 2:18:34 PM
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
Award documentation
6/9/2022 2:18:34 PM
10.06.2022 08:35
Response to clarification: Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări; Totodata conform pct. 19 din anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta forma de garantie de buna executie - rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, în cuantum de 10% din valoarea contractului atribuit.
13.06.2022 10:11
Response to clarification: Autoritatea contractanta nu are deschis cont IBAN privind garantiile pentru oferta.
Bid evaluation
Estimated value without VAT6/9/2022 2:18:34 PM - 6/20/2022 9:00:00 AM
6/20/2022 9:00:00 AM - 6/30/2022 9:00:00 AM