- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 2, , din incinta clădirii CMF-6, al IMSP AMT Buiucani, str. P. Movila 6, mun. Chișinău
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 2, , din incinta clădirii CMF-6, al IMSP AMT Buiucani, str. P. Movila 6, mun. Chișinău
Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 2, , din incinta clădirii CMF-6, al IMSP AMT Buiucani, str. P. Movila 6, mun. Chișinău
Procurement procedure documents
02.06.2022 10:30
Response to clarification: Buna dimineata! Disponibilitatea banilor lichizi este necesara pentru dovada ca dre veti avea posibilitatea sa incepeti executia lucrarilor. Multumim. O zi reusita si cu doamne ajuta!
06.06.2022 07:45
Response to clarification: Buna dimineata! P 114 Dulap metalit tip interior cu 36 Module P115 -este manopera pentru poz(116,117,118) P116,P117,P118 -automate de sigurata. Multumim O zi reusita!
06.06.2022 11:28
Response to clarification: Buna ziua! Multumim pentru intrebare, verificati modificat p.115. O zi reusita
06.06.2022 11:23
Response to clarification: Buna dimineata! P.8 se pot folosi placi ipsos de 8cm grosime!. Multumim O zi reusita
07.06.2022 11:20
Response to clarification: Buna ziu! In conformitate cu anuntul de participare - Punctul 16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează in formațiile solicitate (DUAE, documentație): - subpunctul 9 - Garantia pu oferta 2 % (transfer pe contul institutiei). Multumim. O zi reusita!
09.06.2022 15:51
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic,pozitia 127 - Sunt elemente din plastic pentru fixarea intrerupatorelor si priozelor in perete (подрозетник). La pozitia 57- Pentru vaga imaginetie a acestui aspect, este obligaoriu sa va prezentati la santie pentru a vizualiza in practica realitatea ce urmeza a fi indeplinita, ( cerinta este obligatorie pentru sticla low-e, profil pvc -5 camere, cercevel sa fie la dubla deschidere) Va multumim. O zi reusita!
09.06.2022 15:53
Response to clarification: Buna ziua! Pozitia 97 este indicat radiatorul bimetal, pozitia 98 Radiatoarele bimetal cu reductii – element bimetallic cu filete interior si exterior (футорка) . O zi reyusita
10.06.2022 10:01
Response to clarification: Buna dimineața! Stimate operator economic, grupul de lucru al IMSP AMT Buiucani, acționează doar in conformitate cu cadrul legal. Legea 131/2015, Articolul 40. Documentaţia de atribuire, punct. (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului, punct (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. Punct .(12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. 41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) capacitatea economică și financiară; 4) capacitatea tehnică; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. 42. Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat. Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului 151. Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări. 152. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului; 2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului. 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 3) transfer pe contul autorității contractate. Va multumim. O zi reusita!
10.06.2022 11:45
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru in conformitate cu cadrul legal, va rugam sa va conformati. Va multumim. O zi reusita.
13.06.2022 14:27
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic, nu intelegem cum poti sa favorizezi pe cineva prin faptul ca conform cadrului legal se solicita garantia de buna executie, indiferent de modul de executie, banii opricum va sunt blocati. Asta cere cadrul legal, asta indeplinim. Nu favorizam pe nimeni, este concurenta si asta indeplinim. Va multumim pentru intelegere O zi reusita.
13.06.2022 14:35
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
13.06.2022 14:36
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
13.06.2022 14:40
Response to clarification: Buna ziua! Da este acelas boiler. Multum im. O zi reusita.
13.06.2022 17:22
Response to clarification: Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
Bid evaluation
Estimated value without VAT6/1/2022 12:34:16 PM - 6/14/2022 9:00:00 AM
6/14/2022 9:00:00 AM - 6/21/2022 9:00:00 AM