- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
1. Crupe de arpacaş; 2. Crupă de bulgur: 3. Fasole; 4. Crupă de mei.
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Crupe de arpacaş
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010, HG nr.1191/2010, HG nr.202/2009. Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2009. Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg. 1. Condiţii de livrare a mărfii: - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor mai - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile). - la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/26/2022 4:39:02 PM Till 12/23/2022 5:39:02 PM
Link to tender
Tender start
From 5/13/2022 2:00:00 PM
Lot name : Crupă de bulgur
Crupă de bulgur (crupă de grâu dur) Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.202/2009, HG nr.520/2010, HG nr.1191/2010. Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2009 Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg. 1. Condiţii de livrare a mărfii: - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor mai - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile). - la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/26/2022 4:40:38 PM Till 12/23/2022 5:40:38 PM
Link to tender
Tender start
From 5/13/2022 2:18:30 PM
Lot name : Fasole
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.205/2009, HG nr.520/2010 și HG nr.1191/2010. Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2017. Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg 1. Condiţii de livrare a mărfii: - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor mai - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile). - la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/26/2022 4:42:20 PM Till 12/23/2022 5:42:20 PM
Link to tender
Tender start
From 5/13/2022 2:37:00 PM
Lot name : Crupă de mei
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010 și HG nr.1191/2010. GOST 572-60 Etichetarea și marcarea: Legea nr.279/2017. Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg . 1. Condiţii de livrare a mărfii: - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor mai - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile). - la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 5/26/2022 4:43:32 PM Till 12/23/2022 5:43:32 PM
Link to tender
Tender start
From 5/13/2022 2:55:30 PM
Procurement procedure documents
06.05.2022 16:59
Response to clarification: Bună ziua! Vă informăm că termenii de livrare a produselor alimentare supuse achiziționării au fost stabiliți reieșind din necesitățile autorității contractante, inclusiv cu luarea în considerație a recomandărilor menționate. Totodată, în cazul disponibilității operatorilor economici contractați, de a efectua livrări de produse în termeni restrînși, autoritatea contractantă, în funcție de capacitățile de depozitare și termenii de valabilitate, va organiza recepționarea acestora.
Bid evaluation
Estimated value without VAT5/3/2022 4:57:22 PM - 5/8/2022 5:00:00 PM
5/8/2022 5:00:00 PM - 5/12/2022 5:00:00 PM