- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Echipament medical
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Masă pentru operații cu 5 secții
Masă pentru operații cu 5 secții pentru operații generale ortopedice Conform specificațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 6/1/2022 10:41:39 AM Till 12/30/2023 11:41:39 AM
Link to tender
Tender start
From 5/23/2022 2:00:00 PM
Lot name : Sistem radiodiagnostic cu braț C
Sistem radiodiagnostic cu braț C, destinat pentru efectuarea examinărilor radiodiagnostice în timpul intervențiilor chirurgicale Conform specificațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 6/1/2022 10:43:29 AM Till 12/30/2023 11:43:29 AM
Link to tender
Tender start
From 5/23/2022 2:18:30 PM
Lot name : Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie
Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie, pentru investigarea și tratamentul căilor gastrice Conform specificațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 6/1/2022 10:44:57 AM Till 12/30/2023 11:44:57 AM
Link to tender
Tender start
From 5/23/2022 2:37:00 PM
Lot name : Set pentru laparascopie
Set pentru laparascopie, pentru vizualizare și intervenții Conform specificațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 6/1/2022 10:47:03 AM Till 12/30/2023 11:47:03 AM
Link to tender
Tender start
From 5/23/2022 2:55:30 PM
Lot name : Ecograf multidisciplinar staționar
Ecograf multidisciplinar staționar Conform specificațiilor tehnice
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 6/1/2022 10:48:09 AM Till 12/30/2023 11:48:09 AM
Link to tender
Tender start
From 5/23/2022 3:14:00 PM
Procurement procedure documents
Anunț de participare
Tender notice
4/26/2022 10:48:36 AM
Documentația standart
Award documentation
4/26/2022 10:48:36 AM
27.04.2022 11:33
Response to clarification: Bună ziua, specificația tehnică o găsiți atașată la fiecare lot în parte.
27.04.2022 11:39
Response to clarification: Bună ziua, pentru anul în curs autoritatea contractantă dispune de surse financiare parțiale (50% din suma estimativă), și anume 3 000,0 mii lei sau 3 000 000 lei, și dovada alocării surselor financiare pentru achitarea restanței în anul 2023.
27.04.2022 11:41
Response to clarification: Bună ziua, suntem în imposibilitatea de a face astfel de modificări, deoarece nu dispune de întreaga sumă pentru achitarea integrală.
28.04.2022 08:24
Response to clarification: Bună ziua, solicitarea d-voastră a fost satisfăcută.
01.05.2022 12:02
Response to clarification: Bună ziua, condițiile sunt egale pentru orice contract atribuit, sub forma 50% din valoare contractului se va achita în anul curent, și restanța în anul 2023.
10.05.2022 11:16
Response to clarification: Bună ziua, reieșind din faptul că masa de operație este cu 5 secții, fiecare secție își are salteaua sa, din acest motiv se solicită ca fiecare secție să fie cu saltea de aceași grosime.
10.05.2022 11:18
Response to clarification: Bună ziua, suportul pentru mîină urmează să fie prezent cu curea pentru poziționarea mîinei, mișcările suportului lateral sus /jos pot fi controlate manual, nu este necesar motorizarea mișcărilor.
12.05.2022 11:08
Response to clarification: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:08
Response to clarification: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:09
Response to clarification: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
12.05.2022 11:09
Response to clarification: Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Bid evaluation
Estimated value without VAT4/26/2022 10:48:36 AM - 5/12/2022 11:18:31 AM
5/12/2022 11:18:31 AM - 5/20/2022 11:18:31 AM