- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălti pentru a. 2022
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022. Conform caietului de sarcini
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 3/1/2022 3:08:55 PM Till 12/31/2022 3:08:55 PM
Link to tender
Tender start
From 2/10/2022 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
- Anunț de participare lucrări ventilare 2022.pdf
Tender notice
1/19/2022 3:09:41 PM
- Caiet de sarcini lucrări 2022.pdf
Technical specifications
1/19/2022 3:09:41 PM
- Caiet de sarcini lucrări 2022.doc
Technical specifications
1/19/2022 3:09:41 PM
- Documentația standard lucrări ventilare 2022.signed.pdf
Award documentation
1/19/2022 3:09:41 PM
- Documentația standard lucrări ventilare 2022.doc
Award documentation
1/19/2022 3:09:41 PM
- DUAE lucrări ventilare 2022.signed.pdf
Award documentation
1/19/2022 3:09:41 PM
- DUAE lucrări ventilare 2022.doc
Award documentation
1/19/2022 3:09:41 PM
- Declarație lucrări 2022.signed.pdf
Award documentation
1/19/2022 3:09:41 PM
- Anunț de participare lucrări ventilare 2022 modificat.pdf
Tender notice
1/21/2022 4:03:37 PM
- Caiet de sarcini lucrări 2022.modificat.pdf
Technical specifications
1/21/2022 4:03:37 PM
- Caiet de sarcini lucrări 2022 modificat.doc
Technical specifications
1/21/2022 4:03:37 PM
- Proiect ventilare.signed.pdf
Technical specifications
1/21/2022 4:03:37 PM
21.01.2022 09:58
Response to clarification: Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, grupul de lucru va accepta prezentarea informați fără compartimentele ce țin de date personale (IDNP; codul CPAS; salariu persoanelor fizice, ect.). Tot odată se acceptă orice altă modalitate de demonstrare a disponibilității personalului angajat (act confirmativ), decât forma IPC21. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 10:00
Response to clarification: Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, la stabilirea cerinței date, grupul de lucru a considerat ca una utilă, pe motiv că operatorul economic participant să dețină competențe a unui sistem de management al sănătății și securității în muncă. Tot odată grupul de lucru a decis: întru a nu tergiversa procedura de a exclude cerința dată. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 10:09
Response to clarification: Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, caietul de sarcini a fost elaborat în baza documentației de proiect unde au fost stipulate cerințele expuse. Menționăm că, grupul de lucru va accepta ofertele propuse de operatorii economici cu utilaj echivalent a producătorilor menționați în condiția în care acestea respecta parametrii tehnici și de calitate. Acestea obligatoriu vor fi însoțite de certificate de conformitate, certificate ISO, precum și marcaj CE. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
21.01.2022 11:41
Response to clarification: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem. Cu referire la vizitarea obiectului, o puteți face contactând prealabil persoana de contact indicată în anunțul de participare pct. 4
21.01.2022 10:11
Response to clarification: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, cerința privind prezentarea mostrelor prezumă că, la solicitarea grupului de lucru, operatorul economic va prezenta broșuri, cărți tehnice pe utilajul oferite, întru confirmarea cerințelor tehnice propuse.
21.01.2022 11:43
Response to clarification: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
21.01.2022 11:44
Response to clarification: Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
24.01.2022 11:28
Response to clarification: Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, în conformitate cu art. 37 din HG nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem, autoritatea contractantă este obligată să asigure acces liber ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări. În acest sens, reiterăm faptul că în pct. 4, din Anunțul de participare, este indicat numele și prenumele, persoanei responsabile – dlui Tudor SPÎNU, nr. de telefon – 069041785, care are menire să asigure accesul reprezentanților, tuturor ofertanților, pentru a vizita obiectul. Din aceste considerente, orice ofertant, e în drept să contacteze, în prealabil, persoana nominalizata mai sus și să fixeze o vizita de lucru, în teritoriu, în perioada de activitate a autorității contractante, de luni până vineri, în intervalul orelor: 08.00-17.00, cu pauza de masa: 12.00-13.00.
Canceled procedure
Estimated value without VAT1/19/2022 3:09:41 PM - 1/31/2022 10:00:00 AM
1/31/2022 10:00:00 AM - 2/9/2022 10:30:00 AM