- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Produse sanitare, materiale anti-pandemie.
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lotul 1 Deznfectanți
Deznfectanți în ambalaj de 1L si 5L
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/24/2022 2:00:00 AM Till 12/31/2022 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 1/20/2022 1:00:00 PM
Lot name : Lot 2 Măști de protecție
Măști de protecție de unică folosință
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/24/2022 2:00:00 AM Till 12/31/2022 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 1/20/2022 1:18:30 PM
Lot name : Lot 3 Mănuși de protecție
Mănuși de protecție 8220 perechi
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/24/2022 2:00:00 AM Till 12/31/2022 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 1/20/2022 1:37:00 PM
Lot name : Lot 4 Înălbitor
Înălbitor 1L
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/24/2022 2:00:00 AM Till 12/31/2022 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 1/20/2022 1:55:30 PM
Lot name : Lot 5 Săpun lichid
Săpun lichid 5L
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/24/2022 2:00:00 AM Till 12/31/2022 2:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 1/20/2022 2:14:00 PM
Procurement procedure documents
Declaratie Operator Economic
Qualification criteria
1/6/2022 9:58:48 PM
FORMULARUL OFERTEI F3.1 - V2
Technical specifications
1/14/2022 2:46:38 PM
10.01.2022 13:41
Response to clarification: Bună ziua, Produsele sunt din aceeași categorie. Totodată vă informăm că separarea pe loturi a dezinfectanților nu este posibilă tehnic. Vă mulțumim pentru interesul față de procedurile noastre. O zi bună!
11.01.2022 09:28
Response to clarification: Bună ziua, Operatorul economic poate oferta dezinfectant în ambalaj de 1L cu orice tip închidere. Este important ca oferta să corespundă documentației de atribuire, cantității și bugetului disponibil. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț, cu corespunderea cerințelor față de ofertant și corespunderea tuturor cerințelor tehnice.
11.01.2022 09:30
Response to clarification: Bună ziua, Operatorul economic poate oferta dezinfectant în ambalaj de 1L cu orice tip închidere (produs lichid - revedeti specificația tehnică). Este important ca oferta să corespundă documentației de atribuire, cantității și bugetului disponibil. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț, cu corespunderea cerințelor față de ofertant și corespunderea tuturor cerințelor tehnice.
11.01.2022 11:58
Response to clarification: Buna ziua, Se are in vedere: Dezinfectant in ambalaj de 5L - 2484 bucăți(butelii) Dezinfectant in ambalaj de 1L - 5580 bucăți (butelii) Total 8064 bucăți (butelii).
11.01.2022 15:23
Response to clarification: Bună ziua, Operatorul economic poate oferta dezinfectant în ambalaj de 1L cu orice tip închidere. Este important ca oferta să corespundă documentației de atribuire, cantității și bugetului disponibil. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț, cu corespunderea cerințelor față de ofertant și corespunderea tuturor cerințelor tehnice.
12.01.2022 16:53
Response to clarification: Bună ziua, Vă aducem la cunoștință că bugetul a fost stabilit în baza studiului prețurilor de piață pentru sapunul lichid de 5L.
12.01.2022 16:51
Response to clarification: Bună ziua, În conformitate cu Legea nr. 131/2015, art.5 „Excepţii” alineatul 1 litera a) “Prevederile prezentei legi nu se aplică contractelor de achiziții publice atribuite de autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Procedura dată de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat. Astfel, conform HG351/2020 art. 66 În anunțul publicat urmează a fi specificat în mod obligatoriu termenul până când urmează a fi prezentate ofertele pe marginea achiziției desfășurate. Astfel, grupul de lucru va asigura publicarea invitației de participare în așa mod încât până la termenul-limită de prezentare a ofertelor să existe un termen de cel puțin 5 zile lucrătoare pentru procedura „Achiziții prin cererea ofertelor de prețuri”. Totodată, vă informăm că plaftorma M-Tender nu este adaptată integral după cerințele actului normativ menționat supra, iar aplicarea procedurii de “Cerere a ofertelor de prețuri” pe plaftorma M-Tender impune setarea obligatorie a 11 zile minim de derulare a procedurii, ceea ce depășește dublu termenii admiși de actele normative de care ne conducem. Soluția tehnică de a seta termenul prevăzut de legislație în cazul dat este aplicarea procedurii de achiziție de valoare mică pe M-Tender. Suplimentar, vă comunicăm că, sub titlul invitației de participare a fost menționat actul legislativ care guvernează această procedură de achiziție.
13.01.2022 09:23
Response to clarification: Bună ziua, Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15-09-2021 a fost aprobat "În scopul asigurării aplicării unei metodologii unice privind procedurile de achiziţii publice de bunuri și servicii, în temeiul art. 50 din LEGEA NR. 131/2015 PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE". În conformitate cu Legea nr. 131/2015, art.5 „Excepţii” alineatul 1 litera a) “Prevederile prezentei legi nu se aplică contractelor de achiziții publice atribuite de autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale; Astfel, entitățile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități pot utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Totodată entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității. Prin urmare, în cadrul acestei proceduri de achiziție vor fi utilizate formularele indicate în documentația de atribuire.
13.01.2022 09:51
Response to clarification: Bună ziua, Vă aducem la cunoștință că bugetul a fost stabilit în baza studiului prețurilor de piață pentru sapunul lichid de 5L (inclusiv în baza caracteristicilor solicitate în specificația tehnică).
13.01.2022 12:12
Response to clarification: Buna ziua, Vă rugăm să revedeti raspunsul din data de 12.01.2022 ora 16:51. Menționăm repetat că Legea 131/2015. NU SE APLICĂ contractelor de achiziţii publice atribuite de autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale şi care se înscriu în cadrul acestor activităţi, ACESTEA FIIND REGLEMENTATE DE ALTE ACTE NORMATIVE de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale Astfel, entitățile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități pot utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Totodată entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității.
13.01.2022 11:38
Response to clarification: Buna ziua, Vă rugăm să revedeti raspunsul din data de 12.01.2022 ora 16:51. În titlul invitației de participare a fost menționat tipul procedurii de achiziție (COP) și actul legislativ care guvernează această procedură.
13.01.2022 12:16
Response to clarification: Bună ziua, Vă rugăm sp revedeți răspunsul din data 12.01.2022 ora 16:51. Totodată, Vă comunicăm că, în titlul invitației de participare este menționat tipul procedurii de achiziție (COP) și actul legislativ care guvernează această procedură. Astfel, conform HG351/2020 art. 66 "În anunțul publicat urmează a fi specificat în mod obligatoriu termenul până când urmează a fi prezentate ofertele pe marginea achiziției desfășurate. Astfel, grupul de lucru va asigura publicarea invitației de participare în așa mod încât până la termenul-limită de prezentare a ofertelor să existe un termen de cel puțin 5 zile lucrătoare pentru procedura „Achiziții prin cererea ofertelor de prețuri”. Totodată, Vă informăm că plaftorma M-TENDER NU ESTE ADAPTATĂ INTEGRAL DUPĂ CERINȚELE ACTULUI NORMATIV MENȚIONAT SUPRA, iar aplicarea procedurii de “Cerere a ofertelor de prețuri” pe plaftorma M-Tender impune setarea obligatorie a 11 zile minim de derulare a procedurii, ceea ce depășește dublu termenii admiși de actele normative de care ne conducem. Soluția tehnică de a seta termenul prevăzut de legislație (HG 351) în cazul dat este aplicarea procedurii de achiziție de valoare mică pe M-Tender.
13.01.2022 12:53
Response to clarification: Bună ziua, Vă rugăm sa revedeți răspunsul din data 12.01.2022 ora 16:51.
13.01.2022 18:06
Response to clarification: Bună ziua, Vă comunicăm că, în titlul invitației de participare este menționat tipul procedurii de achiziție (COP) și actul legislativ care guvernează această procedură. Vă informăm că plaftorma M-TENDER NU ESTE ADAPTATĂ INTEGRAL DUPĂ CERINȚELE ACTULUI NORMATIV MENȚIONAT SUPRA, iar aplicarea procedurii de “Cerere a ofertelor de prețuri” pe plaftorma M-Tender impune setarea obligatorie a 11 zile minim de derulare a procedurii, ceea ce depășește dublu termenii admiși de actele normative de care ne conducem. Soluția tehnică de a seta termenul prevăzut de legislație (HG 351) în cazul dat este aplicarea procedurii de achiziție de valoare mică pe M-Tender. La consultarea serviciului suportului tehnic la platforma E-Licitatie si reprezentanților MF ne-a fost recomandată aplicarea procedurii tehnice de Achizitie de valoare mică cu indicarea in documentatia de atribuire a procedurii corespunzătoare. Conform HG351/2020, termenii minimi de desfășurare a procedurii sunt respectați!!! Utilizarea DUAE NU ESTE OBLIGATORIE pentru autorităţile contractante care îşi desfăşoară activitatea în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al SERVICIILOR POȘTALE şi care se înscriu în cadrul acestor activități, acestea fiind reglementate de alte acte normative de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor în sectorul energetic, al apei, al transporturilor şi al serviciilor poştale;
14.01.2022 08:17
Response to clarification: Vedeti documentele atasate.
14.01.2022 14:49
Response to clarification: Buna ziua, Revedeti utlima varianta a fomularului ofertei.
Bid evaluation
Estimated value without VAT1/6/2022 9:58:48 PM - 1/16/2022 5:00:00 PM
1/16/2022 5:00:00 PM - 1/19/2022 8:00:00 AM