- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
1. Zahăr cristal ; 2. Sare alimentară (iodată).
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Zahăr cristal
Zahăr cristal alb Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018; Legea nr.279/2017; HG nr.1191/2010 Condiții tehnice: HG nr.774/2007 (anexa1) Zahăr cu destinație alimentară, sub formă de cristale separate de culoare albă, friabil, fără cocoloși, gust dulce și miros - caracteristic zahărului. Ambalajul: Saci cu greutate până la 50 kg, curați, rezistenți, bine cusuți sau închiși ermetic. Termen de valabilitate: minim 30 luni din data livrării. Condiţii de livrare a mărfii: - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, în perioada 01 martie - noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile); - la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă declarația de conformitate (pe propria răspundere) sau certificatul de conformitate pe lotul livrat, confirmat prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/18/2022 2:38:54 PM Till 12/25/2022 2:38:54 PM
Link to tender
Tender start
From 1/14/2022 2:00:00 PM
Lot name : Sare alimentară (iodată)
Conform cerinţelor tehnice prevăzute: Legea nr.306/2018, HG nr.596/2011, HG nr.196/2011 Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017. Ambalaj: - ambalajul primar al produsului în pungi utilizate ca ambalaj sau în saci, a căte 20-25 kg (masa netă). - Termen de valabilitate: - produsului menționat să fie minim de 9 (nouă) luni din data livrării. Condiţii de livrare: la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă copia avizului sanitar, confirmat prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului. - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare), la depozitul Secţiei alimentară mun. Chişinău str. Vasile Lupu 37, pe parcursul lunilor februarie - noiembrie anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/25/2022 2:40:28 PM Till 12/25/2022 2:40:28 PM
Link to tender
Tender start
From 1/14/2022 2:18:30 PM
Procurement procedure documents
Documentatia standard
Contract model
12/24/2021 2:42:32 PM
Documentatia standard
Contract model
12/24/2021 2:42:32 PM
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT12/24/2021 2:42:32 PM - 1/4/2022 3:00:00 PM
1/4/2022 3:00:00 PM - 1/13/2022 3:30:00 PM