- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparație curentă a rețelei de canalizare, alimentarea cu apă rece și caldă lucrări de reparație a bailor și veceurilor în căminul nr.2 al Școlii Profesionale nr.5 din mun. Chișinău (partea II)
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație curentă a rețelei de canalizare alimentarea cu apă rece și caldă lucrări de reparație a bailor și veceurilor în căminul nr.2 al Școlii Profesionale nr.5 din mun. Chișinău
Lucrări de reparație curentă a rețelei de canalizare alimentarea cu apă rece și caldă lucrări de reparație a bailor și veceurilor în căminul nr.2 al Școlii Profesionale nr.5 din mun. Chișinău
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/11/2022 11:34:01 AM Till 6/30/2022 5:00:00 PM
Link to tender
Tender start
From 12/27/2021 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
caiet de sarcini
Award documentation
12/13/2021 9:02:21 PM
caiet de sarcini
Award documentation
12/13/2021 9:02:21 PM
anunț de participare
Tender notice
12/15/2021 10:28:18 AM
anunț de paricipare
Award documentation
12/15/2021 10:28:18 AM
documente standart
Award documentation
12/15/2021 10:28:18 AM
documente standart
Award documentation
12/16/2021 1:02:16 PM
caiet de sarcini
Award documentation
12/18/2021 9:37:40 AM
caiet de sarcini
Award documentation
12/18/2021 9:37:40 AM
14.12.2021 14:22
Response to clarification: Conform Documentației Standard p.28,p.29,p.31 autoritatea contractantă poate solicita oricărui ofertant document care confirmă neimplicarea în oricare din situațiile prevăzute la art.19 alin.(2) și alin.(3) și art.16 alin.(6) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice.
14.12.2021 14:29
Response to clarification: Greșeală tehnică
14.12.2021 14:30
Response to clarification: Anunț de participare a fost redactat și încărcat.
15.12.2021 10:46
Response to clarification: Conform art.63 al Legea 13 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, licitația electronică este o procedură legală. Documentele au fost ajustate conform procedurii date ceia ce nu necesită anularea procedurii.
16.12.2021 13:02
Response to clarification: Corectat
17.12.2021 09:34
Response to clarification: Nu sunt conectate la încalzire centrala
17.12.2021 09:36
Response to clarification: Se montează la pardosea și necesită fundament
17.12.2021 09:37
Response to clarification: Sunt incluse și accesoriile în această poziție. Beneficiarul tot va contribui la demontarea obiectelor în stare bună
17.12.2021 09:39
Response to clarification: În poz 64 vas pentru closet cuprinde și sifonul interior tip S
17.12.2021 10:02
Response to clarification: Am selectat cea mai avantajoasă financiar poziție
17.12.2021 09:40
Response to clarification: Sunt suficiente, în caz că nu, beneficiarul va suplini bucăți adăugătoare
17.12.2021 09:56
Response to clarification: Nu lipsește
18.12.2021 09:51
Response to clarification: Caietul de sarcini a fost modificat. Conform p.22 din anuțului de participare pentru a gasi raspuns la unele neclarități sunt organizate vizite la șantier pentru familiarizarea cu complexitatea lucrărilor.
18.12.2021 09:51
Response to clarification: Caietul de sarcini a fost modificat. Conform p.22 din anuțului de participare pentru a gasi raspuns la unele neclarități sunt organizate vizite la șantier pentru familiarizarea cu complexitatea lucrărilor.
19.12.2021 09:29
Response to clarification: p.22
19.12.2021 09:32
Response to clarification: Ventilator electric
19.12.2021 09:30
Response to clarification: p.67, p.68
19.12.2021 10:25
Response to clarification: p.64 baterie amesticatoare pentru baie se montează pe perete
19.12.2021 10:32
Response to clarification: Toate lucrările stipulate în caietul de sarcini de la p.1 pînă la p.83 sunt efectuate de operatorul economic cîștigător
20.12.2021 09:17
Response to clarification: Caietul de sarcini cuprinde o informare competă și explicită pe lot privind obiectul achiziției pentru operatorii economici și nu necesită modificări. Decizia operatorului economic de a depune sau nu dosarul la procedură dată se încarcă în urma vizitei la șantier privind familiarizarea cu complexitatea lucrărilor, în urma cărora se eliberează un proces verbal care este obligatoriu de a se atașa în dosarul care urmează al încărca pe platforma Achiziții.md.
Bid evaluation
Estimated value without VAT12/13/2021 9:02:21 PM - 12/20/2021 9:37:40 AM
12/20/2021 9:37:40 AM - 12/24/2021 9:37:40 AM