- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
1. Ouă de găină
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Ouă de găină
Ouă de găină pentru consum uman, calitatea „A”, categoria de greutate „M” Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008. Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010. Condiţii tehnice de calitate: - ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili; - ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic. Camera de aer înălţimea: să nu depășească 6 mm. Ambalaj: - rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună; - ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii. Termen de valabilitate a produsului cel puțin 25 zile din data livrării. Condiţii de livrare: la livrare se prezintă, pentru fiecare lot, certificatul sanitar-veterinar în conformitate cu prevederile legislaţiei sanitar-veterinare în vigoare sau copia confirmată prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului; - la transportare să fie respectate condițiile sanitar veterinare de igienă și temperatură pe timpul transportării; - mijloacele de transport să fie autorizate sanitar-veterinar, de către organele specializate şi autorizate, fiecare vehicul va fi însoţit de autorizaţie sanitar-veterinară a transportului şi alte documente prevăzute de legislaţia în vigoare; - livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului cu 7 zile înainte de livrare, la depozitele Secţiei alimentare mun. Chişinău, pe parcursul lunilor ianuarie – august a anului 2022 în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozitul alimentar) / (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – F4.1 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/7/2022 3:46:48 PM Till 12/25/2022 3:46:48 PM
Link to tender
Tender start
From 12/21/2021 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
Documentatia standard
Contract model
12/10/2021 3:53:52 PM
Documentatia standard
Contract model
12/10/2021 3:53:52 PM
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT12/10/2021 3:53:52 PM - 12/15/2021 4:00:00 PM
12/15/2021 4:00:00 PM - 12/20/2021 4:00:00 PM