- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/5/2022 3:45:28 PM Till 12/30/2022 3:45:28 PM
Link to tender
Tender start
From 1/4/2022 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
15.12.2021 11:24
Response to clarification: Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
15.12.2021 11:24
Response to clarification: Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
15.12.2021 11:25
Response to clarification: Bună ziua. Perioada nu poate fi extinsă. Sunt necesitățile ASP pentru asigurarea garantată a procesului tehnologic de prestare a serviciilor.
20.12.2021 15:57
Response to clarification: Bună ziua. Tipul și cantitatea echipamentului prezentat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor indicate în documentația de atribuire: - Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); - Cerințele tehnice față de echipament destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); - Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
20.12.2021 15:58
Response to clarification: Bună ziua. Toate cerințe obligatorii pentru prestarea serviciilor de imprimare și copiere alb/negru pentru anul 2022 sunt prezentate în Anunțul de participare și Anexele nr.1-6 la Anunțul de participare.
Canceled procedure
Estimated value without VAT12/10/2021 3:46:42 PM - 12/20/2021 4:00:00 PM
12/20/2021 4:00:00 PM - 1/3/2022 2:00:00 PM