- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lotul 1 Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1 Lotul 2 Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4 Lotul 3 Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4 Lotul 4 Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3 Lotul 5 Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3 Lotul 6 Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1 Lotul 7 Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1 Lotul 8 Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2 Lotul 9 Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4
Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1
Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4
Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3
Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2
Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1
Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1
Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1
Lot name : Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3
Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3
Procurement procedure documents
05.08.2021 12:34
Response to clarification: delaminarile si bulele pe acoperis se repara conform tehnologiilor
03.08.2021 13:23
Response to clarification: Da, corect.
05.08.2021 12:37
Response to clarification: în devizurile unde lipsește banda a abutmentelor membrana abutminoasă înveleste peretele vertical și orizontal
05.08.2021 12:40
Response to clarification: pozitia demontarea glafurilor lipsește deoarece ele lipsesc la moment si ele vor fii incluse la montare. Daca aveți posibilitatea va apropiati în instituțiile date pentru a vedea volumul de lucrari
06.08.2021 15:58
Response to clarification: Poate fi una comuna
05.08.2021 12:32
Response to clarification: Reparațiile se vor face conform caietele de sarcini
06.08.2021 12:52
Response to clarification: Bună ziua! Vă informăm că, Certificatele ISO sunt emise de către organizații acreditate în domeniul certificării, în conformitate cu standardele europene, iar solicitarea acestora de către autoritatea contractantă are la bază prevederile art. 22, art. 23 și art. 24 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, potrivit cărora în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita acestora, în funcție de specificul, de cantitatea și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie efectuate, informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, în special pentru asigurarea controlului calității, informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor. În această ordine de idei, autoritatea contractantă, pe lângă alte cerințe de calificare, solicită și respectarea standardelor de calitate, de mediu și de securitate și sănătate în muncă, deoarece existența și implementarea acestora dau dovadă de un sistem de management integrat, care oferă calitate, siguranță și eficacitate. Totodată, punctul 19 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020, stipulează că ”Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și dezvoltării durabile”. În același Regulament, punctul 42 stipulează că ”stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În acest context și luând în considerare cele menționate mai sus, precum și importanța, statutul, gradul de complexitate al obiectului supus reparației, autoritatea contractantă solicită ca cerințe obligatorii în vederea asigurării calității, siguranței și eficacității în realizarea obiectivului dat, dovada certificării ISO 9001 Sistemul de Management al calității lucrărilor, ISO 14001 Sistemul de Management al protecției mediului și ISO 45001 Sistemul de Management al siguranței și sănătății ocupaționale.
05.08.2021 12:37
Response to clarification: conform caietelor de sarcini
03.08.2021 13:11
Response to clarification: Da, conform Devizului.
06.08.2021 12:06
Response to clarification: Buna ziua, tinem să menţionăm că: conform estimărilor Organizaţiei Internaţionale de Muncă, spre exemplu în Europa mor anual în jur de 5.000 de persoane din cauza accidentelor de muncă şi în jur de 60.000 de persoane din cauza bolilor profesionale. Majoritatea acestor accidente şi boli pot fi prevenite, primul pas fiind identificarea pericolelor şi evaluarea factorilor de risc. Standardul ISO reflectă modul de organizare a operatorului economic în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, iar acest fapt va asigura autoritatea contractantă că OE a depus maxim efort şi contribuţii în vederea prevenirii riscurilor şi evitării accidentelor la locul de muncă în vederea executării lucrărilor
03.08.2021 13:27
Response to clarification: Prețul ca la persoane juridice
Bid evaluation
Estimated value without VAT8/2/2021 2:40:39 PM - 8/7/2021 8:00:00 AM
8/7/2021 8:00:00 AM - 8/13/2021 2:00:00 PM