- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Achiziționarea medicamentelor în scopul realizării Programului Național de prevenire și control a Diabetului Zaharat pentru anul 2021. (Stilou injector cu pasul 0.5 pentru insulinum aspartum în cartuş, repetat 3)
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Stilou injector cu pasul 0.5 (pentru insulinum aspartum în cartuş)
Stilou injector cu pasul 0.5 (pentru insulinum aspartum în cartuş), Stilou injector cu pasul 0.5 compatibile cu cartușe pentru insulinum aspartum *Se acceptă dispozitive medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale și neînregistrate. *Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale să se prezinte - extras din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale avizat cu ştampila umedă. *Pentru dispozitivele medicale neînregistrate în Registrul de Stat se vor prezenta următoarele documente: a)Certificat CE sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul dat. b) Certificat ISO 13485 *Se va prezenta fișa tehnică/catalogul/descrierea produsului de catre producator ce va confirma descrierea tuturor specificațiilor tehnice. În cazul în care produsul deține un cod de catalog a se indica codul în ofertă și trimiterea la pagina de descriere a produsului în formularul F4.1" Declarație prin care se garantează că, pînă la etapa de contractare operatorul economic desemnat cîștigător se obligă să înregistreze dispozitivul medical în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale. Declarație prin care se garantează că termenul de valabilitate restant la momentul livrării va constitui nu mai puțin de 80% din cel inițial. Declarație prin care se garantează prezentarea unei mostre de către potențialii cîștigători în termen de 5 zile de la solicitarea în scris a CAPCS. Termen de livrare: I tranșă: - Februarie-martie 2021.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 2/14/2021 9:24:37 AM Till 12/31/2021 9:24:37 AM
Link to tender
Tender start
From 2/15/2021 2:00:00 PM
Procurement procedure documents
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT2/3/2021 9:33:01 AM - 2/8/2021 10:00:00 AM
2/8/2021 10:00:00 AM - 2/12/2021 10:00:00 AM