- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
bunuri imprimate cu semnele distinctive ale instituției
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : materiale de informare și promovare
bunuri imprimate cu semnele distinctive ale instituției
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 4/6/2020 6:00:00 PM Till 12/30/2020 8:09:16 PM
Link to tender
Tender start
From 4/7/2020 3:00:00 PM
Procurement procedure documents
30.03.2020 16:20
Response to clarification: - pe toate lucrarile se imprima pe o singura parte, inainte. - maiou (alb) logouriule sunt situate in partea stângă sus (la nivelul pieptului) alături unul de altul, in rând, conform următoarei ordini : 1 UNICEF, 2 OAP (marimi aproximative plus/minus până la 2 cm) logo OAP vertical marimea 8 cm x 4,5 cm logo UNICEF orizontal marimea 9 cm x 5 cm. - chipiul ( albastru ) logouriule sunt situate inainte pe mijloc alături unul de altul, în rând, conform următoarei ordini: 1 UNICEF, 2 OAP (marimi aproximative plus/minus până la 2 cm) logo OAP vertical marimea 7 cm x 3,5 cm logo UNICEF orizontal marimea 8 cm x 3,5 cm. - rucsac (albastru) logouriule sunt situate inainte pe mijloc alături unul de altul, în rând, conform următoarei ordini: 1 UNICEF, 2 OAP (marimi aproximative plus/minus până la 3 cm) logo OAP vertical marimea 11 cm x 6 cm logo UNICEF orizontal marimea 13 cm x 5 cm
Bid evaluation
Estimated value without VAT3/25/2020 7:55:52 PM - 3/31/2020 4:20:13 PM
3/31/2020 4:20:13 PM - 4/6/2020 4:20:13 PM