- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparație și amenajare a teritoriului grădiniței-creșă din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 143, în strictă conformitate cu caietul de sarcini înaintat de autoritatea contractantă.
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație și amenajare a teritoriului grădiniței creșă nr. 140 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 143
Lucrări de reparație și amenajare a teritoriului grădiniței creșă nr. 140 din com. Băcioi, s. Băcioi, str. Independenței 143 în strictă conformitate cu caietul de sarcini înaintat de autoritatea contractantă
Procurement procedure documents
31.03.2020 17:04
Response to clarification: Grupul de lucru creat pentru organizarea licitației este în drept, în conformitate cu legea 131/2015, să stabilească cerințele, condițiile înaintate operatorilor economici, precum și forma, modalitatea prezentării acestora. În legătură cu aceasta, considerăm argumentată solicitarea noastră de a prezenta informația în forma respectivă. Devizul de cheltuieli o fost elaborat în baza proiectului și a fost verificat de către Întreprinderea de Stat Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor și construcțiilor în formatul WinCmeta. Respectiv si ofertele vor fi prezentate în formatul respectiv.
31.03.2020 17:01
Response to clarification: Scopul principal al prezentei licitații este: executarea lucrărilor de catre ofertanți calificați, cu reputație bună, care au la dispoziție mijloace, utilaje, experiență să execute CALITATIV, INTRU-UN TERMEN CÂT MAI RESTRÂNS ȘI LA UN PREȚ CÂT MAI MIC. Lucrările trebuie să fie executate în termen restrâns, pentru a nu periclita procesul de instruire. Perioadele prevăzute de lege pentru fiecare etapă a licitației, perioade post-licitație pâna la începutul lucrărilor, durează destul de mult și pot pune în pericol implimentarea lui din 2 motive: 1. Începutul perioadei de instruire. 2. Redirecționarea resurselor financiare de către CMC, pe motiv că nu au fost valorificați. Totodată, grupul de lucru a analizat cererea dvs și vă comunică următoarele: 1. Decizia Guvernului RM, de a declara o săptămână liberă pentru sectorul bugetar în perioada 30.03.2020-03.04.2020, nu a obstrucționat în nici un fel posibilitatea dvs de a cere clarificari pe de o parte, iar pe de altă parte nu ne-a obstrucționat nici pentru noi să răspundem în termenul prevăzut de lege. De aceea considerăm că acest fapt nu a influiențat etapa de clarificări și nu considerăm necesar prelungirea acestei etape. 2. Grupul de lucru constată că Decizia sus-mentionață, poate într-o oarecare măsură, tergiversa obținerea anumitor acte de la instituțiile statului. Din acest considerent și ținând cont de scopul achiziției, prevederile legii 131/2015 art. 15, art. 69, în special alin. (2), alin. (5), grupul de lucru va oferi un termen rezonabil pentru punerea la dispoziție a actelor oferite de Instituțiile bugetare, care nu au fost posibil de obținut din motivul “vacantei” instituțiilor. Totodată, grupul de lucru NU VA DESCALIFICA ofertantul pe motivul neprezentării actelor emise de instituțiile statului la depunere a ofertelor, oferind un termen rezonabil pentru prezentarea acestora. Această abordare ne va permite, pe de o parte, să,asigurăm continuitatea, eficiența licitației, iar pe de alta parte, respectarea accesului la procesul de achiziții publice a tuturor operatorilor economici doritori de a-și prezenta oferta.
Bid evaluation
Estimated value without VAT3/25/2020 4:55:36 PM - 4/1/2020 12:00:00 AM
4/1/2020 12:00:00 AM - 4/8/2020 12:00:00 AM