- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Amenajarea teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str. Drumul Viilor,34, sectorul Centru,mun. Chișinău
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Amenajarea teritoriului adiacent
Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str.Drumul Viilor, 34,sectorul Centru,mun.Chișinău
Procurement procedure documents
12.02.2020 09:50
Response to clarification: Caietul de sarcini este 1 cu 7 capitole. Cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva) se repartizează pe fiecare capitol aparte .
13.02.2020 10:41
Response to clarification: Solicităm pavajul vibropresat
12.02.2020 09:33
Response to clarification: Unul pentru domeniul de constructie a drumurilor si unul pentru electricitate
11.02.2020 15:11
Response to clarification: Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
11.02.2020 10:00
Response to clarification: Termenul de valabilitate a contractului va fi 1 an din data semnării și aprobării.
12.02.2020 09:37
Response to clarification: Ofertantul trebuie să demonstreze că are acces la/ sau că are disponibile resurse reale negrevate de datorii (1000,0 mii lei ), linii de credit confirmate de bănci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a executa lucrările în prima lună, conform graficului de execuţie. Valabilitatea certificatului cel mult 3 zile . Dvs prezentați un certificat semnat și ștampilat cu copiile contractelor sau alte documente confirmătoare .
13.02.2020 10:22
Response to clarification: Conform HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ,Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire : 18. Documentaţia de atribuire trebuie să cuprindă, fără a se limita la cele ce urmează, cel puţin: 1) informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special cu privire la adresa, inclusiv telefon, fax, e-mail, persoane de contact, mijloace de comunicare etc.; 2) instrucţiuni pentru ofertanţi care trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la procedura de atribuire; 3) cerinţe minime de calificare, precum şi documente care urmează să fie prezentate de ofertanţi pentru dovedirea îndeplinirii acestora; 4) caietul de sarcini; 5) instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare; 6) informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei cîştigătoare; 7) informaţii referitoare la clauzele contractuale obligatorii. Proiectul de execuție nu este parte componentă a documentelor de atribuire. În baza proiectului de executie se întocmește caietul de sarcini. Dvs aveți dreptul de a face cunoștință cu obiectul .
12.02.2020 09:41
Response to clarification: Care proiect aveți în vedere ? Caietul de sarcini a fost întocmit conform proiectului de execuție care a fost eaborat de instituție de proiectare licențiată. Cu volumele de lucrări puteți să faceți cunoștință la obiect.
11.02.2020 14:10
Response to clarification: Am modificat DUAE
12.02.2020 09:48
Response to clarification: Grosimea la pavaj 45-56 mm
13.02.2020 10:41
Response to clarification: Grosimea la pavaj 45-56 mm
12.02.2020 09:32
Response to clarification: Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
13.02.2020 10:40
Response to clarification: Caiet de sarcini Cap.6.1, poz.6 sint necesare 8 buc
Bid evaluation
Estimated value without VAT2/7/2020 2:02:16 PM - 2/17/2020 3:00:00 PM
2/17/2020 3:00:00 PM - 2/28/2020 9:00:00 AM