- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Diverse articole de birou
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Articole de birou
Diverse articole de birou, conform anunțului de participare.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 1/1/2020 2:45:05 PM Till 12/30/2020 2:45:05 PM
Link to tender
Tender start
From 12/23/2019 3:00:00 PM
Procurement procedure documents
16.12.2019 10:41
Response to clarification: Avem nevoie de clei de calitate superioară pentru hârtie și carton, se poate și PVA.
16.12.2019 10:04
Response to clarification: Avem nevoie de marker pentru text, dacă ele nu există pe baza de alcool atunci să fie pe bază de apă.
16.12.2019 09:54
Response to clarification: Dimensiunile corecte pentru poziția 7 bloc de hârtie pentru notițe sunt 9*9*4,5, set 500 file.
16.12.2019 09:51
Response to clarification: buna ziua! Dimensiunile corecte sunt 9*9*4,5, set 500 file.
16.12.2019 09:53
Response to clarification: Buna ziua! În anunțul de participare este indicat MINIM 50 buc/cutie.
16.12.2019 10:12
Response to clarification: Albeala și grosimea sunt indicate în anunțul de participare. A4 80 gr/m2, culoare extra alba Clasa B (ambalaj 500 foi)
Bid evaluation
Estimated value without VAT12/13/2019 3:01:55 PM - 12/17/2019 10:30:00 AM
12/17/2019 10:30:00 AM - 12/20/2019 10:00:00 AM