- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lotul №4 Rând electronic CTAS Ungheni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 4.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 4 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 8 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 4). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 2:55:30 PM
Lot name : Lotul №3 Rând electronic CTAS sec. Râșcani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 3.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 3 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 3). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.• Garanția 12 luni din data instalării.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 2:37:00 PM
Lot name : Lotul 1 Rând electronic CTAS Centru
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 1. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 1. • Monitoare LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 9 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”10 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea/monitorizare datelor statistice și etc. conform Anexei 1). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 2:00:00 PM
Lot name : Lotul №2 Rând electronic CTAS sec. Buiucani.
Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 2.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) . • Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 2. • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ”7 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 7), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 2). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 2:18:30 PM
Lot name : Lotul №6 Rând electronic CTAS Ialoveni.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 6. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 6 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 6). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 3:32:30 PM
Lot name : Lotul №5 Rând electronic CTAS Orhei.
• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 5. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets)) • Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 5 • Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 12 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului. • Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse • (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 12 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 1), 1 monitor și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 5). • Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.) • Garanția 12 luni din data instalării.
Status
Estimated value
ID
Minimal step
Period of validity of the contract
From 10/27/2019 3:00:00 AM Till 11/27/2019 3:00:00 AM
Link to tender
Tender start
From 10/28/2019 3:14:00 PM
Procurement procedure documents
Documentația Standard
Award documentation
10/11/2019 2:57:15 PM
Anunț de participare
Tender notice
10/11/2019 2:57:15 PM
No questions posted
Bid evaluation
Estimated value without VAT10/11/2019 2:57:15 PM - 10/22/2019 12:00:00 PM
10/22/2019 12:00:00 PM - 10/25/2019 1:00:00 PM