- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor; d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. în caz de necessitate, La solicitarea Autorității Contractante, Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor; d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. în caz de necessitate, La solicitarea Autorității Contractante, Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Information about the contracting authority
Name
Directia educatie, tineret şi sport sectorul Ciocana
Fiscal code / IDNO
1007601009565
Address
2044,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Aleco Russo, 57
Web site
--------
Contact
Name and surname
VALERIU Rotaru
Contact phone
022499661
Fax
--------
Tender information
Date of publishing
9/23/2019 4:25:02 PM
Last edited
9/23/2019 5:03:58 PM
MTender ID
CPV code
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Procedure type
Price offers request
Evaluation criteria
Lowest price
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
Conform caietului de sarcini
Procurement procedure documents
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Operatorii economici să respecte cerințele solicitate de AC
Tender notice
9/23/2019 4:50:01 PM
No questions posted
Lot name : Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
466666 MDL
Status
Bid evaluation
Estimated value without VAT
466,666.00
MDL
Clarification period:
9/23/2019 4:50:01 PM - 9/28/2019 9:00:00 AM
9/23/2019 4:50:01 PM - 9/28/2019 9:00:00 AM
Bidding period:
9/28/2019 9:00:00 AM - 10/7/2019 10:00:00 AM
9/28/2019 9:00:00 AM - 10/7/2019 10:00:00 AM