- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
„Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”
Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini. Condițiile speciale de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţullucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzute în caietul de sarcini. Condițiile speciale de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţullucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about the contracting authority
Name
Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica
Fiscal code / IDNO
1007601010448
Address
MD-2060,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
Bd. Traian 21/2
Web site
--------
Contact
Name and surname
Bătrânac Iulia
Contact phone
022776711
Fax
--------
Tender information
Date of publishing
6/14/2019 11:37:32 AM
Last edited
6/28/2019 2:37:08 PM
MTender ID
CPV code
45200000-9
-
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Procedure type
Procedură de valoare mică
Evaluation criteria
Lowest price
Bid lot list
Lot name : „Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”
„Reconstrucția stadionului din cadrul LT „Iu. Hașdeu”, subordonat DETS sect. Botanica”, conform CS
Status
The procedure did not take place
Estimated value
1448397 MDL
ID
314515f1-8ea5-11e9-8869-9b92d66453a0
Procurement procedure documents
Buna ziua . Spuneti va rog ,daca aveti schite de proiect pentru lucrarea data, si unde le putem vedea?
18.06.2019 13:35
Response to clarification: da este schița de proiect. adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Buna ziua. Spuneti va rog ce se subintelege prin : Водонепроницаемая подложка из вспенного полипропилена Н=0,08 м
Daca e vorba de stratul de protectie atunci sa inteleg ca este o greseala in inaltime si trebuie sa fie h=0,008m?
19.06.2019 15:00
Response to clarification: conform caietului de sarcini și schiței de proiect este corect p/u clarificarea situației adresați la inginerul DETS Botanica Domnul Serghei 079552638
Status
The procedure did not take place
Estimated value without VAT
1,448,397.00
MDL
Clarification period:
6/14/2019 4:06:15 PM - 6/21/2019 3:52:57 PM
6/14/2019 4:06:15 PM - 6/21/2019 3:52:57 PM
Bidding period:
6/21/2019 3:52:57 PM - 6/27/2019 10:00:00 AM
6/21/2019 3:52:57 PM - 6/27/2019 10:00:00 AM