- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni. Etapa II (stația de epurare). Documentația de ptoiect o puteți descărca de aici: https://drive.google.com/open?id=1RlwdL2CqnwRT3u6_7-lkmX80AwNSMgV-
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni. Etapa II (stația de epurare)
Construcția sistemului de canalizare în sectorul Valul lui Traian și modernizarea stației de epurare din orașul Căușeni. Etapa II (stația de epurare).
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
Redactat conform solicitării AAP la 16.04.2019
Tender notice
4/16/2019 2:46:03 PM
Documentația de licitație, inclusiv caietul de sarcini. Redactată 16.04.2019.
Award documentation
4/16/2019 2:46:03 PM
Redactat conform solicitării AAP la 16.04.2019.
Award documentation
4/16/2019 2:46:03 PM
13.05.2019 10:12
Response to clarification: Bună ziua Stimați Participanți, cu referire la pozițiile indicate în prezenta clarificare, aducem la cunoștința Dvs că compania de proiectare a folosit unele denu miri de producători doar cu titlu de „exemplu”, prin urmare, aceste poziții pot fi înlocuite cu „echivalentele” acestora, cu condiția respectării condițiilor și parametrilor tehnici solicitați
15.04.2019 11:27
Response to clarification: Bună ziua Stimați Participanți Aducem la cunoștința Dvs. că la solicitarea Agenției Achiziții Publice, Anunțul de participare va fi modificat astăzi 15.04.2019 și va corespunde formularului de tip nou a acestuia. Prezentarea ofertelor va fi efectuată prin intermediul sistemului SIA RSAP. Reamintim participanților că documentele atașate trebuie să fie semnate electronic. Pentru clarificări suplimentare nu ezitați să ne contactați !!!
23.04.2019 08:54
Response to clarification: Documentația de ptoiect o puteți descărca accesînd link-ul de mai jos: https://drive.google.com/open?id=1RlwdL2CqnwRT3u6_7-lkmX80AwNSMgV-
18.04.2019 17:38
Response to clarification: Dat fiind faptul că Autoritatea contractantă nu dispune de formatul electronic a documentației de proiect pentru obiectul licitat, vă informăm că operatorii economici pot face cunoștință cu aceasta la: - Sediul ADR Sud - or. Cimișlia, bl. Ștefan cel Mare, 12, tel: 0 (241) 2 62 86; - CR Căușeni - Responsabil Dl. Ion OSTRIOGLO, tel: 078467505, 0 (243) 2 34 60
18.04.2019 17:33
Response to clarification: Ținînd cont de solicitările mai multor aperatori economici, precum și de: - complexitatea obiectului achiziției ce urmează a fi , precum și - Hotarirea Guvemului 1163 din 28.11.2018 cu privire la transferul unor zile de odihna in anul 2019 si zilele de odihna in perioada sarbatorilor de Pasti - majoritatea utilajelor și a materialelor necesare pentru indeplinirea obiectivului dat sunt produse în afara hotarelor RM, fapt ce determina necesitatea unui timp mai indelungat pentru negociere, studiere a preturilor si parametrilor tehnici autoritatea contractantă a decis a prelungi termenul de depunere a ofertelor cu 14 zile, prin urmare, data actualizată a deschiderii ofertelor este 16.05.2019 ora 10:00
13.05.2019 10:12
Response to clarification: Documentația de ptoiect o puteți descărca accesînd link-ul de mai jos: https://drive.google.com/open?id=1RlwdL2CqnwRT3u6_7-lkmX80AwNSMgV-
13.05.2019 10:12
Response to clarification: Bună ziua Stimați Participanți, cu referire la Formularul F 3.14, autoritatea contactantă solicită ca ofertanții să nu aibă aprecieri negative la compartimentele: cazuri de neconformitate sau defecte care au condus la refaceri parţiale sau totale ale lucrărilor; cazuri în care neconformităţile au afectat lucrările de consolidare a terenului de fundaţie, a fundaţiilor şi a structurii de rezistenţă; cazuri de accidente tehnice, prin încălcarea normelor tehnice şi a legislaţiei în vigoare privind calitatea lucrărilor; cazuri de respingeri sau amînări de recepţii preliminare. În cazul prezenței acestora, Vor fi menţionate lucrările în cauza şi vor fi descrise sintetic defectele, accidentele, respingerile de recepţii preliminare etc., pentru informarea obiectivă a comisiei de licitaţie. Nominalizarea abaterilor constatate de la calitate vor conţine descrieri sintetice pentru informarea cît mai obiectivă a comisiei de licitaţie. În prezent instituția se numește Agentia Supraveghere Tehnica. Cu referire la companiile străine vedeți punctul 12.11 din IPO (Documentația de licitație, Instrucțiuni Pentru Ofertanți)
18.04.2019 17:32
Response to clarification: Ținînd cont de solicitările mai multor aperatori economici, precum și de: - complexitatea obiectului achiziției ce urmează a fi , precum și - Hotarirea Guvemului 1163 din 28.11.2018 cu privire la transferul unor zile de odihna in anul 2019 si zilele de odihna in perioada sarbatorilor de Pasti - majoritatea utilajelor și a materialelor necesare pentru indeplinirea obiectivului dat sunt produse în afara hotarelor RM, fapt ce determina necesitatea unui timp mai indelungat pentru negociere, studiere a preturilor si parametrilor tehnici autoritatea contractantă a decis a prelungi termenul de depunere a ofertelor cu 14 zile, prin urmare, data actualizată a deschiderii ofertelor este 16.05.2019 ora 10:00
13.05.2019 09:26
Response to clarification: Bună ziua Stimați Participanți, cu referire la pozițiile indicate în prezenta clarificare, aducem la cunoștința Dvs că compania de proiectare a folosit unele denu miri de producători doar cu titlu de „exemplu”, prin urmare, aceste poziții pot fi înlocuite cu „echivalentele” acestora, cu condiția respectării condițiilor și parametrilor tehnici solicitați
The procedure did not take place
Estimated value without VAT4/11/2019 5:48:46 PM - 5/15/2019 10:12:55 AM
5/15/2019 10:12:55 AM - 5/22/2019 3:12:55 AM