- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 10 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 10 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : ”Lucrări de reparație capitală în cadrul IET nr.198, mun. Chisinau, str. Igor Vieru, 5/2”
Conform listei volumului de lucrari
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
caietul de sarcini cu simbol si norme de resurse
Award documentation
3/22/2019 12:28:25 PM
) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003;
Tender notice
3/22/2019 11:13:08 AM
caietul de sarcini cu simbol si norme de resurse
Award documentation
3/26/2019 11:40:45 AM
) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003;
Tender notice
3/28/2019 2:33:01 PM
) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003;
Tender notice
3/27/2019 9:38:07 AM
DUAE-obligatori de completat si semnat electronic
Qualification criteria
3/22/2019 11:13:08 AM
) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003;
Tender notice
4/1/2019 5:37:39 PM
28.03.2019 14:34
Response to clarification: Buna ziua cind s-au facut modificări la anuntul de participare NOTA din neatentie nu sa modificat sa ca garantia trebue sa fie de 10 ani
25.03.2019 10:23
Response to clarification: imediat reparam grseala, mersi mult ca ati atras atentie
26.03.2019 11:26
Response to clarification: Greselele au fost înlaturate
26.03.2019 11:26
Response to clarification: Greselele au fost înlaturate
22.03.2019 15:53
Response to clarification: Greselele au fost înlaturate
26.03.2019 11:27
Response to clarification: Greselele au fost înlaturate
29.03.2019 14:32
Response to clarification: Ne cerem scuză, aceste puncte nu au fost ghindite conform ORINULUI. NR.176 din 05.10.2018
29.03.2019 14:30
Response to clarification: Nu vă suparați dar așa au fost indicațiile ca acesta instituție să fie redeschisa la 01.09.2019 și din acest motiv și noi suntem stresați și vrem ca lucrările să fie în termen.
28.03.2019 14:48
Response to clarification: Buna ziua, Va informam ca termeniul este pina la 31.07.2019 din motivul ca la 01.09.2019 este planificată a fi redeschisa. Perioada de dupa lucrari vor fi bazate pentru dotare
03.04.2019 15:42
Response to clarification: Buna ziua p. 7.3 alin. C) nu se acceptă, doar alin. a) și b), reținerea succesivă din plăți nu se acceptă.
25.03.2019 14:05
Response to clarification: buna ziua, multumim pentru recomandari DETS include ceritele date
awardedContractPreparation
Estimated value without VAT3/22/2019 11:13:08 AM - 4/3/2019 5:37:39 PM
4/3/2019 5:37:39 PM - 4/17/2019 5:37:39 PM