- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau aceastea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI. Operatorii economici după petrecerea concursului vor prezenta documentația solicitată și încărcată în sistem cu semnătura și ștampila umedă la sediu DETS Botanica bd. Traian 21/2 bir. 23
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparație capitală (grupelor) în cadrul IET nr. 49
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini. Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau aceastea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate. ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI. Operatorii economici după petrecerea concursului vor prezenta documentația solicitată și încărcată în sistem cu semnătura și ștampila umedă la sediu DETS Botanica bd. Traian 21/2 bir. 23
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
ÎNDEPLINIREA ACESTUI FORMULAR ESTE NECESAR PENTRU ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
Award documentation
2/20/2019 12:31:52 PM
22.02.2019 14:03
Response to clarification: CLASA DE APLICARE NU MAI PUȚIN DE 33.
awardedContractPreparation
Estimated value without VAT2/20/2019 12:31:52 PM - 2/25/2019 9:00:00 AM
2/25/2019 9:00:00 AM - 3/6/2019 10:00:00 AM