- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Set specializat de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor și analiza automată a materialului seminal la vieri și tauri
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Set specializat de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor și analiza automată a materialului seminal la vieri și tauri
Set specializat de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor și analiza automată a materialului seminal la vieri și tauri
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
29.11.2018 16:59
Response to clarification: Ca urmare a exeminării solicitării Dvs. privind anumite clarificări, Grupul de lucru poate să Vă comunice următoarele: Termenul de valabilitate a contractului este clar stipulat, fiind de 2 luni din momentul încheierii. Termenul de valabilitate a ofertei este unul general în interiorul căruia grupul de lucru urmează să analizeze ofertele depuse și să se expună pe marginea acestora etc. Termenul de 10 zile pentru livrarea bunurilor este un termen care începe a curge din momentul semnării contractului de achiziții și urmează a fi respectat de către operator.
23.11.2018 16:52
Response to clarification: Ca urmare a solicitării Dvs, grupul de lucru pentru achizitii Vă comunică următoarele: 1. Dispozitivul (pe suport) pentru citirea informației despre animale reprezintă un cititor cu raze infraroșii, care citește informația de pe etichetele cu cod de bară, amplasat pe stativ. 2. Analiza materialului seminal se referă la vieri și la tauri. Ca urmare a neclarității respective, documentația de atribuire a fost modificată respectiv după cum urmează: Set specializat de utilaje și soft-uri pentru identificarea materialului seminal la vieri și tauri. Totodată, ca urmare a modificărilor operate a fost prelungit termenul clarificărilor. 3. Procedura respectivă nu este scutită de TVA și de alte taxe vamale prin careva hotărîri ale Guvernului. 4. În documentația de atribuire s-a strecurat o eroare referitor la condițiile de livrare. Respectiv, a fost prelugită perioada clarificărilor și modificată documentația de atribuire la acest capitol. Cerința de livrare a fost modificată după cum urmează: DDP s. Maximovca, str. Nordului 2, r. Anenii Noi (Incoterms 2010). 5. Valabilitatea contractului în conformitate cu documentația de atribuire constituie 2 luni. Documentația de atribuire conține modelul de contract aprobat prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.173 din 05.10.2018, și urmează a fi completat în conformitate cu cerințele stipulate în documentația de atribuire. Ca urmare, ținem cont de solicitarea Dvs. privind completarea clauzelor contractuale din documentația standard și Vă aducem la cunoștință că astăzi a fost atașată documentația modificată și respectiv prelungit termenul pentru clarificări. 6. Termenul de 10 zile pentru livrarea bunurilor este generat de reușita îndeplinirii devizului de venituri și cheltuieli pentru anul 2018. În cazul apariției necesității de prezentare a unor eventuale clarificări suplimentare nu ezitați să le depuneți în termenul specificat în SIA RSAP prin intermediul poștei electronice (crara@crara.md) sau în SIA RSAP.
Canceled procedure
Estimated value without VAT11/16/2018 3:13:50 PM - 12/1/2018 10:29:06 AM
12/1/2018 10:29:06 AM - 12/15/2018 10:41:50 AM