- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Reparația sistemului de semnalizare antiincendiară cu racordarea la sistemul automatizat de evacuare a fumului la clădirea administartivă din str. A. Russo, nr.1, mun. Chișinău
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
Informație despre ofertant conform Formularului F3.7 cu aplicarea ștampilei și ștampilei
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.6 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform Formularului F3.10,cu aplicarea ștampilei și semnăturii. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/contractele în baza cărora se întrunesc cerințele stabilite,pentru fiecare dintre acestea prezentîndu-se informații detaliate conform următoarelor documente suport:-copii ale respectivului/respectivelor contract/contracte,astfel încăt autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate,valoarea acestora și prețul;-procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor care atestă executarea lucrărilor
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declarație privind experiența similară conform Formularului F3.9 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Acest document nu va fi luat in considerare, deoarece a fost inlocuit cu DUAE nr.1 antiincendiu (vezi mai jos)
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Originalul,confirmat prin semnătură şi ştampila Participantului
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU ADMINISTRAREA CLĂDIRILOR GUVERNULUI R.M.mun.Chișinău Denumirea Băncii: Ministerul Finantelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1006601001045 IBAN: MD12TRPCAA518410A00604AA cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la COP nr. ___ din __________"
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
original cu aplicarea semnaturii si stampilei
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declaraţie pe proprie răspundere conform Formularului F3.5 cu aplicarea ştampilei şi semnăturii
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului conform Formularului F3.12 cu aplicarea ștampilei și semnăturii
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
Declarație privind dotările specifice,utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului conform Formularului F3.11 cu aplicarea ștampilei și semnăturii.Documentele care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor,instalațiilor și/sauechipamentelor indicate de autoritatea contractată,acestea fiind fie în dotare proprie,fie închiriate,necesare îndeplinirii contractului
Award documentation
11/7/2018 5:32:17 PM
No questions posted
The procedure did not take place
Estimated value without VAT11/7/2018 5:32:17 PM - 11/17/2018 4:50:28 PM
11/17/2018 4:50:28 PM - 11/24/2018 6:49:48 PM