Sistemul electronic de achiziții publice

Descriere

ID
d7aaf2fe-86be-4ea2-a24e-84b96a919cff
Denumirea lotului
Servicii de suport tehnic al produsului-program EJBCA pentru anul 2025
Descriere
1. Cerințele pentru Prestatorul de servicii de suport tehnic al produsului-program EJBCA: Prestatorul de servicii trebuie să deține codul sursă al softului EJBCA instalat în Republica Moldova și să fie în stare să-l actualizeze. 2. Cerințele pentru serviciile de asistență: 2.1 Tipul de asistenţă: suport software (nivel Enterprise); 2.2 Descărcarea software-lui, inclusiv a patch-urilor; 2.3 Acces online la documentaţia tehnică; 2.4 Acces la portalul de asistenţă; 2.5 Portal privat; 2.6 Număr de incidente: nelimitat; 2.7 Notificări de securitate şi patch-uri critice; 2.8 Sfaturi despre cele mai bune practici; 2.9 Remediere rapidă şi patch-uri de urgenţă; 2.10 Instalare cu consultare în timpul procesului; 2.11 Asistenţă: la distanţă; 2.12 Consilierea şi ajutorul experţilor în produse; 2.13 Obţinerea asistenţei telefonice: 8 ore x 5 zile (luni-vineri), cu excepţia sărbătorilor; 2.14 Obţinerea asistenţei prin web şi e-mail; 2.15 Timp de răspuns garantat, maxim: următoarea zi lucrătoare; 2.16 Problemă tracker.
Statut
Activ
Valoarea estimată
758,670.00 MDL
Pas minim
7586.7
Termen de valabilitate al contractului
De la 01.01.2025 10:18:43 Până la 30.12.2025 10:18:43
Link-ul către licitație
Începutul licitației
De la 26.12.2024 14:00:00

Lista pozițiilor

1. Servicii de suport tehnic al produsului-program EJBCA pentru anul 2025
CPV
72250000-2 - Servicii pentru sisteme şi asistenţă
Cantitatea
1
Unități de măsură
Bucata